پیش از 200 پروژه کوچک و بزرگ عمرانی در سطح شهر اجرا می شود

لینک کوتاه
نیکونژاد

عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد گفت: در پنج منطقه شهرداری یزد 40 پروژه عمرانی و ساخت وساز در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد،محمد مهدی نیکونژاد در نشست کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته برای پروژه های عمرانی در سال 1401، پیش از 200 پروژه کوچک و بزرگ عمرانی کوچک و بزرگ در سطح شهر یزد در بودجه ۱۴۰۱ مصوب گردید که بطور متوسط برای هر یک ازمناطق پنج گانه 40 پروژه عمرانی و ساخت وساز در نظر گرفته شده است.

عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد به عمده محورهای این پروژه ها اشاره کرد و گفت: از جمله این پروژه ها، احداث مخازن بتی زیرزمینی، مناسب سازی ورودی ها و معابر جت معلولین در سطح مناطق، پیاده روسازی زیرسازی و آسفالت معابر در سطح شهر مناطق، اصلاح هندسی تقاطع ها میادین و چهارراه ها جهت کاهش بار ترافیکی و همچنین کاهش تصادفات شهری، احداث و ساماندهی سرویس های بهداشتی در سطح مناطق، هدایت آب های سطحی در سطح مناطق، ساماندهی بوستان ها و فضای سبز در سطح مناطق، اصلاح هندسی و اجرای روفوژ میاین معابر سطح شهر، طراحی و اجرا و تکمیل فرهنگسراها و ورزشگاه ها در سطح مناطق یا زمین های ورزشی و تعدادی پروژه به عنوان پروژه های منحصر به فرد هر یک از مناطق یا سازمان های وابسته به شهرداری که به عنوان پروژه های عمرانی و ساخت و ساز هر یک در سال 1401 درنظر گرفته شده است.

او افزود: به همین منظور مقرر گردید کلیه مناطق با توجه به شناسنامه دار بودن هر یک از این پروژه ها و واگذاری اعتبار مربوطه در ابتدای سال، ضمن انعقاد قرارداد با پیمان کاران نسبت به اجرای پروژه های مذکور اقدام و عملیات عمرانی خود را آغاز نمایند.

نیکونژاد ادامه داد: البته طرح های بزرگ دیگری از قبیل اجرای زیرگذر شهدای محمودآباد و میدان صاحب الزمان باتوجه به اشکالات و موانع پیش رو توسط مشاورین و صاحب نظران در حال بررسی است که به محض جمع بندی و تکمیل نظرات کارشناس این دو پروژه به همراه سایر پروژه های شاخص اجرا می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *