آغاز رزمایش ملی جهادگران فاطمی با حضور ۳۴ گروه جهادی در بهاباد

لینک کوتاه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد گفت: رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی در قالب ۳۴ گروه جهادی به مناسبت هفته بسیج سازندگی و با حضور سازماندهی شده ۳۴۰ جهادگر بسیجی همزمان با سراسر کشور در بهاباد آغاز شد.

به گزارش طلوع یزد،سرهنگ سعید دهقان؛فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با اشاره به نقش بسیار مهم جهادگران در عرصه‌های مختلف خدمت اظهار داشت: گروه‌های جهادی امروز در حوزه‌های مختلف اقدامات بسیار مؤثر و بزرگی انجام داده اند

وی با بیان اینکه همیشه گروه‌های جهادی در عرصه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی حضور پررنگ و مؤثر دارند، افزود: گروه‌های جهادی اقدامات خود را به‌ موقع و باکیفیت مطلوب انجام می‌دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهابادگفت: بسیج سازندگی به عنوان نیروی سازماندهی شده و در قالب گروه های جهادی، آمادگی انجام خدمات رسانی و رفع محرومیت در سطح شهرستان را دارد.

دهقان همچنین به تشریح فعالیت های بسیج سازندگی از بدو تاسیس تا کنون پرداخت و گفت: بسیج سازندگی چه در ایام جنگ و چه پس از آن جان بر کف و پا در رکاب نظام و انقلاب در صحنه و میدان‌های جهاد حضور داشته و تا امروز نیز این هویت و نقش خود را حفظ کرده است.

وی افزود: امروز شجره بسیج جهادی بارور شده و در همه عرصه ها نقش ایفا می کند و این فعالیت های ارزنده همه دسیسه ها و برنامه ریزی های دشمنان را برملا کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد عنوان کرد: کمک به نیازمندان و محرومان و تلاش برای محرومیت زدایی از مهمترین وظیفه گروه های جهادی است که نیازمند حمایت همه جانبه مردم و مسولان هستند.

امام جمعه بهاباد نیز در آغاز این رزمایش با اشاره به فعالیت های بسیج در عرصه های مختلف افزود: بسیج سازندگی در کشور یک مسئله اساسی و حیاتی است که بعد از سال‌ها تلاش و اقدامات گسترده در کشور، امروز شاهد شکوفایی آن نه تنها در ایران بلکه در خارج از مرزهای کشور نیز هستیم.

حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی بیان داشت: روحیه بسیجی و جهادی در کشور سبب شد تا با رفع گرفتاری‌های مردم، کشور به یک مصونیت و امنیت مطلق دست یابد و امروز مشاهده می‌کنیم که در جای جای کشور در پیشرفت، عمران و آبادانی همواره پای بسیج در میان است.

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه حضور در بسیج سازندگی کاری بزرگ و اوج تعالی به شمار می رود، اظهارداشت: حضور در بسیج سازندگی کاری آسمانی و عرشی و بسیار ارزشمند است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد ادامه داد: جهادگری که فعالیت بسیجی انجام می دهد باید با نیت خالص و در راه خدا و کمک به مردم گام بردارد و در این مسیر اخلاص داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان امروز منشاء خیر و برکت در حوزه های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی محسوب می شوند و همواره در کنار مردم از خدمت دست بر نمی دارند.

امام جمعه بهاباد افزود: امروز گروه های جهادی بسیج در حال خدمات عام المنفعه به محرومان و نیازمندان هستند که این یک نعمت برای محرومان است.

ابراهیمی بشکانی با بیان اینکه نقاط محروم و افراد نیازمند برای برخی مردم ناشناخته است، تصریح کرد: خدمت جهادگران آثار بسیاری در جامعه دارد از این نظر جهادگران بسترهای کار خیر را برای رسیدگی به همه نیازمندان در جامعه فراهم کرده‌اند.

وی تصریح کرد: خدمت به مردم نیازمند از ویژگی فعالیت گروه‌های جهادی است که نزد پروردگار از جایگاه و منزلت بسیار ارزشمندی برخوردار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد نیز این رزمایش گفت: در اجرای این رزمایش تعداد ۹۰۰ بسته کمک معیشتی به ارزش ۶۰۰ هزار تومان که جمعا به مبلغ ۵۴۰ میلیون تومان است بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر و افرادیکه تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نباشند، توسط گروههای جهادی بهاباد توزیع خواهد شد.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر یزد قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *