مسئول گروه جهادی شهدای هسته ای:

حضور در اردوهای جهادی به مثابه حضور در جبهه و پشت جبهه است

لینک کوتاه

مسئول گروه جهادی بیان داشت: حضور در اردوهای جهادی به مثابه حضور در جبهه و پشت جبهه است، خاطرات بسیار خوبی در این اردوها داریم، حضور در روستاهایی که از حداقل امکانات برخوردار بودند برای تک‌تک اعضای گروه‌های ما درس آموز و خاطره انگیز بود.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد، طیبه رحیمی ؛مسئول گروه جهادی شهدای هسته ای اظهار داشت: همزمان با سالروز تاسیس بسیج سازندگی رزمایش جهادگران فاطمی از 17 اردیبهشت ماه در سراسر کشور آغاز شد و خواهران بسیجی حوزه فاطمه الزهرا (س) در قالب گروه جهادی به مدت سه روز در شهرستان مروست مشغول به فعالیت های جهادی با رنگ و بوی اقتصادی و فرهنگی شدند.

مسئول گروه جهادی شهدای هسته ای گفت:اگر چه سالیان زیادی است که جنگ پایان یافته اما جهاد همچنان باقی است و جوانانی چه بسا بیشتر از قهرمانان عرصه دفاع مقدس، اکنون حاملان بیرقی شده‌اند که نشان زیبای«جهاد» بر آن نقش بسته است؛ جهادگران امروز هم مانند رزمندگان آن روز، در ازای وقت و توانی که صرف خدمت به خلق می‌کنند، مزد نمی‌طلبند و دارایی اندک خود را نیز صرف محرومین می‌کنند.

وی افزود:جهادی ‌بودن مگر به جز این است که دعوت رهبرت را لبیک ‌بگویی و در رکاب عشق پا در میدان کار، جهاد و معنویت ‌بگذاری، مگر نه این است که وقتی با سرود حزن‌ آلود مناطق محروم همنوا ‌شوی، روح گمشده‌ات به وسعت هفت آسمان صیقل داده می‌شود و تو نیز هم‌ ردیف کاروانیان تمام دغدغه‌ات کمک به هموطنانت می‌شود.

امروز بسیج و بسیجیان با تمام قدرت و اراده برای صیانت از ولایت، قرآن و نظام و انقلاب همیشه در صحنه حضور دارند.

طیبه رحیمی گفت: این گروه فعالیت های خود را از سال 1393آغاز کرد  و در سال 1399 در سامانه اطلس به ثبت رسید و همچنین فعالیت های جهادی در این گروه به صورت داوطلبانه و بر اساس احساس مسئولیت و بی تفاوت نبودن نسبت به همنوعان و همچنین تعهدات اخلاقی و تکلیف دینی بوده و بدون چشم داشت مادی و با حمایت های مردم و خیرین به صورت گسترده و جغرافیا محور است و به یاری نیازمندان در هر گوشه و کناری می رسد تا دلی را از غصه برهاند.

رحیمی به نقش بسیج در محرومیت زدایی اشاره و اضافه کرد: این گروه در زمینه های گوناگون فعالیت کرده و بیشترین فعالیتش کمک رسانی به مردم در شرایط بحرانی بیماری کرونا بوده است.

وی مهم ترین فعالیت های این گروه جهادی را تهیه ۱۵۰ بسته غذایی در رزمایش کمک های مومنانه و ۳۰۰ بسته غذای گرم و ۵۰ بسته مرغ و تهیه افطاری ساده جهت مساعدت به معیشت مردم، تهیه سیسمونی و شیرخشک برای نوزادان بی بضاعت و همچنین تهیه لوازم التحریر و کیف و کفش برای دانش آموزان کم بضاعت و بی بضاعت عنوان کرد و افزود: همچنین تهیه هزینه های درمانی در زمینه بیماری کرونا و ساخت و ساز  در نقاط محروم است.

وی افزود: گروه جهادی شهدای هسته ای در راستای طرح ازدواج آسان با کمک خیرین اقدام به تهیه جهیزیه برای  زوج های جوان و نیازمند نموده است که در این راستا ۵ قلم کالای اساسی از قبیل(یخچال فریزر، اجاق گاز و ماشین لباسشویی و فرش و ظروف آشپزخانه)تهیه و در اختیار ۳ زوج جوان قرار گرفته است.

مسئول گروه جهادی شهدای هسته ای ادامه داد: این فعالیت ها با حمایت خیرین و مردم صورت می‌گیرد و دوست داریم که مردم ما را بیشتر حمایت کنند تا بتوانیم به نیازمندان واقعی که هیچ ارگانی آنها را حمایت نمی‌کند کمک رسانی کرده و مشکلی را حل نموده و دلی را شاد کنیم.

رحیمی اظهار داشت: افرادی که به گروه های جهادی دعوت می‌شوند افرادی هستند که در چند شاخه توانمندی دارند و علاوه بر برگزاری کلاس‌ها و برنامه‌های آموزشی تئوری، کارگاه‌هایی نیز به صورت عملی و آموزشی در این اردوها برگزار شده است و خروجی خوبی نیز داشته است.

مسئول گروه جهادی بیان داشت: اردوی جهادی خواهران برون شهری از چهارم عیدامسال از نرماشیر کرمان شروع شدکه حضور در اردوهای جهادی به مثابه حضور در جبهه و پشت جبهه است، خاطرات بسیار خوبی در این اردوها داریم، حضور در روستاهایی که از حداقل امکانات برخوردار بودند برای تک‌تک اعضای گروه‌های ما درس آموز و خاطره انگیز بود.

در پایان رحیمی اظهار داشت:این خواهران با فعالیتهای چند ساله خود اثبات کردند که جهاد زن و مرد نمی شناسد و هر کس در هر موقعیتی که باشد می‌تواند به هم‌نوع خود خدمت کند و در بهبود شرایط اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و سیاسی موثر واقع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *