به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد یزد:

برگزاری کارگاه «حفاظت گفتار» ویژه اساتید دانشگاه آزاد اسلامی یزد

لینک کوتاه

به همت کانون بسیج اساتید و حوزه معاونت پژوهش و فن آوری دانشگاه آزاد یزد کارگاه آموزشی حفاظت گفتار( بیان ) با موضوعیت امنیت سفرهای خارجی ویژه اساتید دانشگاه آزاد یزد در سالن کنفرانس شهید سلیمانی حوزه ریاست دانشگاه آزادیزد برگزار شد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد، صبح امروز به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد یزد و با پیگیری حوزه معاونت پژوهش و فن آوری و با همکاری اداره کل حراست داتشگاه آزاد یزد ، کارگاه آموزشی حفاظت گفتار( تخلیه تلفنی) ویژه اساتید دانشگاه آزاد یزد در سالن کنفرانس حوزه ریاست با تدریس استاد منشادیان مدرس اداره کل حراست استان یزد برگزار شد.
وی به بیان مباحث تخصصی مرتبط با موضوع جلسه پرداخت و به برخی مثالهای عینی مرتبط با موضوع اشاره کرد.
پخش کلیپ های آموزشی از جمله بخشهای دیگر این کارگاه بود.همچنین در این جلسه به برخی شگردهای سرویس های جاسوسی دشمن برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره شد و نکات لازم جهت مقابله با تخلیه اطلاعاتی دشمن بیان شد. در پایان به سوالات شرکت کنندگان در این کارگاه در خصوص این موضوع پاسخ داده شد.
شایان ذکر است که شرکت در کارگاه دوره ای حفاظت گفتار همراه با امتیاز و گواهی فرهنگی از طرف دانشگاه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *