مشترکان مخابرات با کد دستوری #۲۰۲۰* از خدمات غیر حضوری شرکت بهره‌مند شوند

لینک کوتاه

مدیر تجاری مخابرات منطقه یزد کد دستوری #۲۰۲۰* را از خدمات غیر حضوری شرکت مخابرات اعلام کرد و گفت: مشترکان این مخابرات این منطقه می توانند با کد یاد شده از خدمات غیرحضوری مخابرات بهره‌مند شوند.

به گزارش طلوع یزد؛ حاتمی زاده مدیر تجاری مخابرات منطقه یزد، کد دستوری #۲۰۲۰* را از خدمات غیر حضوری شرکت مخابرات اعلام کرد و گفت: مشترکان این مخابرات این منطقه می توانند با کد یاد شده از خدمات غیرحضوری مخابرات بهره‌مند شوند.

حاتمی زاده با اشاره به تعداد و تنوعِ درگاه‌های غیرحضوری شرکت مخابرات ایران و فعال بودن آنها در منطقه یزد، کد دستوری #۲۰۲۰* را از دیگر سامانه‌های خدمات غیرحضوری برشمرد و اظهار کرد: از طریق این سامانه مشترکان تلفن همراه می توانند از خدمات تلفن ثابت بهره مند شوند.

وی ضمن معرفی سامانه غیرحضوری #۲۰۲۰* افزود: مشتریان برای دریافت اطلاعات در خصوص کلیه خدمات غیرحضوری تلفن ثابت و همگانی، پیگیری امور اینترنت ADSL مخابرات، پرداخت آنلاین قبض تلفن ثابت در صورت قطع بودن، اعلام شماره موبایل جهت ارسال پیامک صورتحساب و شرکت در جشنواره‌های شرکت مخابرات ایران از خدمات این کد دستوری است.

این مقام مسئول ابراز داشت: مخابرات منطقه یزد بر اساس رسالت خود در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی با رصد و کنترل سامانه‌های غیرحضوری مخابرات و رفع اشکالات فنیِ احتمالی در کوتاه‌ترین زمان ممکن تلاش دارد سامانه‌های مخابرات به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین در اختیار مشتریان باشد تا شرایط کاهش ترددهای غیر ضروری را جهت جلوگیری و انتشار ویروس کوید۱۹ فراهم نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *