تقدیر از برگزیدگان هشتمین دوره جایزه سید حسن حیان

لینک کوتاه

در جلسه ای با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان،فرماندار و مسئولین شهرستان تفت از برگزیدگان هشتمین دوره جایزه سيد حسن حیان تقدیر شد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد صبح روز  دوشنبه در  دویست و پنجاه و هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان تفت از برگزیدگان هشتمین دوره جایزه سید حسن حیان تقدیر شدند.
سید حسن حیان پیشکسوت فرهنگی شهرستان تفت در این جلسه گفت: معلم باید نور را بگیرد و آن را به ذهن دانش آموزان منتقل کند و این کار و هنر معلمی است.
حیان افزود: معلمی به این دلیل نامش جاویدان است که انسان ها را نسل به نسل تربیت کرده است.
وی ادامه داد: جایزه حیان جلوه ای از ارج نهادن به مقام معلم است که پروفسور هاشم اخوان تفتی آن را در راستای تکریم مقام معلم خود انجام داده است.
گفتنی است در بین معلمان از علی محمد آقایی، شمسی رمضانی و الهام دهقانی و در بین دانش آموزان از فاطمه دهقان اشکذری (کسب معدل بالا و رتبه دوم در استان)، محمدرضا بردستانی (کسب رتبه برتر قرائت قرآن شهرستان و استان و کسب رتبه اول تواشیح و مدیحه سرایی در کشور) و آزاده برزگر (کسب رتبه برتر تصویرسازی در مسابقات بین المللی بلژیک با عنوان فرهنگ مردم را به هم متصل می کند) به عنوان برگزیدگان تقدیر شدند.
لازم به ذکر آن که بنیان گذار جایزه سید حسن حیان پروفسور هاشم اخوان تفتی است که به پاس زحمات معلم خود یعنی سید حسن حیان آن را نام گذاری کرده است و هرسال از سه معلم و سه دانش آموز که جلوه برتر علمی یا فرهنگی و هنری دارند تجلیل و جوایزی اهداء می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *