مدیرکل آموزش و پرورش یزد:

تقویت اندیشه و بصیرت دانش آموزان در دنیای متحول امروز ضروری است

لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش یزد گفت: در دنیای بسیار متحولی که با آمدن فضای مجازی همه مرزها از بین رفته است، نمی توان دانش آموزان را از حضور منع کرد بلکه تقویت اندیشه و بصیرت آن ها برای حضور در جامعه ضروری است.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد؛محمدکاظم رحیمی‌نژاد روز دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش تفت افزود: رسالت سنگینی بر دوش آموزش و پرورش در تربیت دانش آموزان در عصر ارتباطات است و لازم است همه دستگاه ها به یاری این نهاد بیایند.
وی ادامه داد : مفهوم معلم فراتر از موقعیت کسب درآمد است و واژه معلم فضای مفهومی از پاکی، صداقت، رشد و تعالی را در خود دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش یزد اضافه کرد: در هفته معلم امسال حرکت خوبی در استان و به ویژه شهرستان تفت انجام شد که برای جایگاه معلم به حق است و بیشتر از این ها باید کار شود.
همچنین فرماندار تفت در این نشست گفت: پایه و اساس توسعه جامعه آموزش و پرورش است که نسل آینده را تربیت می کند و وظیفه انسان سازی بر عهده دارد.
محمد دهشیری با اشاره به بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب افزود: توانمندی اصلی کشور در این بیانیه نیروی انسانی عنوان شده است که این نیرو سازی و تربیت نیروی متخصص توسط آموزش و پرورش انجام می شود.
وی با بیان اینکه برای رسیدن به تمدن اسلامی و زمینه سازی ظهور لازم است ابتدا معلمان به تکامل برسند و سپس دانش آموزان را در مسیر رسیدن به تکامل هدایت کنند.
مدیر آموزش و پرورش تفت هم در این نشست گفت: رسیدن به آینده بالنده شهرستان در گرو تعلیم و تربیت است و در این زمینه آموزش و پرورش نقش اساسی دارد.
محمدصادق مهدیان افزود: در دو سال شیوع ویروس کرونا، معلمان شهرستان تفت فرآیند آموزش را تعطیل نکردند و علی رغم همه تنگناهای معیشتی در صحنه های جهاد علمی حضور داشتند.
در این جلسه از افرادی که طی یک سال گذشته به افتخار بازنشستگی نائل آمدند و برگزیدگان جایزه حیان تجلیل شد.
مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری تفت در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *