احداث تصفیه خانه فاضلاب با ظرفیت ۲۱ هزار مترمکعب در میبد یزد

لینک کوتاه

مدیر امور شرکت آبفا شهرستان میبد از احداث تصفیه خانه فاضلاب با ظرفیت ۲۱ هزار مترمکعب در این شهرستان خبرداد.

به گزارش طلوع یزد روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان یزد؛مجید دشتی گفت: با هدف سامان بخشی پسماند‌های آبی، تصفیه خانه فاضلاب میبد یزد با ظرفیت ۲۱ هزار مترمکعب در شبانه روز، راه اندازی شد.
وی تصریح کرد:در سال‌های اخیر مشکلات آبی در استان کویری یزد، ضرورت سامان بخشی پسماند‌های آبی را دو چندان کرده است. به طوری که در صورت عدم مدیریت صحیح فاضلاب، آب‌های محدود زیر زمینی آلوده می‌شوند.با هدف سامان بخشی پسماند‌های آبی، تصفیه خانه فاضلاب میبد یزد با ظرفیت ۲۱ هزار مترمکعب در شبانه روز، راه اندازی شد.
دشتی خاطر نشان کرد:به همین منظور فاز اول تصفیه خانه فاضلاب میبد با ظرفیت ۱۴ هزار مترمکعب در شبانه روز و ۱۶۰ لیتر در ثانیه و در مجموع ظرفیت تصفیه خانه ۲۱ هزار مترمکعب در شبانه روز با ۲۴۰ لیتر در ثانیه راه اندازی گردید.
وی اذعان داشت:طول کل شبکه ۵۲۵ کیلومتر است که در فاز اول ۲۷۰ کیلومتر احداث شده و برای راه اندازی آن بیش از ۷۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است.در مجموع پیشرفت فیزیکی طرح ۷۰ درصد است که تا پایان امسال ۳۰ درصد باقی مانده به اتمام می‌رسدو استفاده از فرایند پیشرفته لجن فعال در این تصفیه خانه، علاوه بر کاهش هزینه‌های بهره برداری، به محیط زیست منطقه هم کمک می‌کند

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *