دستگاه قضایی نیازمند بهره برداری از نگاه منتقدان و فرهیختگان جامعه است

لینک کوتاه

محمدرضا حدادزاده در نشست با هنرمندان و شاعران طنز پرداز استان یزد، افزود:‌ در سند تحول قوه قضاییه به ارتباط با گروه های مرجع تأکید شده است که از این رو باید مسیر هایی را جهت ارتباط با منتقدان و فرهیختگان جامعه ایجاد کرد.

به گزارش طلوع یزد، محمدرضا حدادزاده؛ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های اثر گذار فرهیختگان و اندیشمندان در مسائل مختلف اجتماعی یکی از اهدافی است که دستگاه قضایی به بهانه برگزاری جشنواره به دنبال آن است.
این مقام قضایی با اشاره به برگزاری موفق جشنواره عدلیه و رسانه در استان یزد و استمرار آن در مراتب بعدی، گفت:‌ جشنواره عدلیه و رسانه زمینه ارتباط دستگاه قضایی با خبرنگاران، اصحاب رسانه و نویسندگان را فراهم کرد و در پایان نیز محتوای رسانه ای قابل توجهی در زمینه های مختلف مد نظر دادگستری تحصیل گردید.
وی اهتمام به مسائل اجتماعی و فرهنگی را خواستار شد و بیان داشت: در سنوات اخیر، بسیار زیاد از دغدغه های اقتصادی صحبت می شود، اما باید همگام با مسائل اقتصادی، مسائل اجتماعی و فرهنگی را نیز جدی گرفت و برای آن برنامه داشت.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد، زمینه سازی برگزاری جشنواره شعر طنز قوه قضاییه در استان را تلاشی برای پر رنگ کردن مسائل اجتماعی و احترام به نقد های سازنده دانست و گفت: شعرا، هنرمندان و نویسندگان در دو بُعد نقد ساختار و نقد موضوعات مبتلابه دستگاه قضایی در پرونده های مختلف، می توانند مشارکت کرده و دیدگاه ها و نظرات خود را در قالب های خواسته شده در اختیار دادگستری قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *