دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با شهردار و اعضای شورای شهر

لینک کوتاه

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر یزد، با دکتر محمدرضا دهقانی اشکذری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد یزد دیدار و بر لزوم همکاری دوجانبه بین دو دستگاه تأکید کردند.

به گزارش طلوع یزدبه نقل ازروابط عمومی دانشگاه آزاد یزد، بعدازظهر امروز شنبه ۱۷ اردیبهشت، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر یزد با دکتر محمدرضا دهقانی اشکذری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد یزد دیدار و بر لزوم همکاری دوجانبه بین دو دستگاه تأکید کردند.
سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد با ابراز امیدواری در تداوم همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد، از آمادگی این شورا در ابعاد مختلف برنامه ریزی شهری برای بهره‌برداری از طرح‌ها و ایده‌ها و توانمندی های اعضای هیئت علمی این دانشگاه خبر داد.

دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد یزد هم در این دیدار با اشاره به ظرفیت مطلوب بین اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد اظهار کرد: با بهره‌گیری از توانمندی، استعداد، طرح‌ها و ایده‌های استادان این دانشگاه و فضاها و امکانات شاخص علمی، پژوهشی و فرهنگی این دانشگاه بزرگ مردمی ، در پیشبرد هرچه بهتر اهداف شورای اسلامی شهر در اداره شهر یزد تسریع می‌شود.

در این نشست مقرر شد زمینه‌ها و بسترهای لازم برای همکاری متقابل بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد و شهرداری و شورای اسلامی شهر، به شکل کارشناسی تدوین و در سال ۱۴۰۱ برای طی مراحل اجرایی ارائه و تفاهم‌نامه‌ منعقد و مبادله شود.
شایان ذکر است که در این دیدار دکتر سید علی المدرسی معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد یزد و مدارس سما استان ، ریاست دانشگاه آزاد یزد را همراهی کرد که در ادامه جلسه به بیان افتخارات و ارزشها و نقاط قوت و مشکلات و موانع و راهکارهای لازم در تعامل و همکاری دوجانبه با توجه به احداث نخستین دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد یزد در استان و ایجاد رشته های کاربردی در کنار تحصیل دانشجویان در دانشگاه پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *