شهرستان مهریز

نجات کوهنوردان گمشده در ارتفاعات دره تادر یزد

لینک کوتاه

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز گفت: امداد گران تیم کوهستان مهریز تیم ۵ نفره کوهنوردان را که در ارتفاعات «دره تادر» مهریز گم شده بودند نجات دادند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر استان‌یزد، حمیدرضا باقری اظهار داشت: یک تیم ۵ نفره که در ارتفاعات دره تادر این شهرستان گم و به شب خورده بودند با تلاش تیم امداد و نجات کوهستان مهریز نجات یافتند.

وی افزود: بلافاصله پس از اعلام گزارش گم شدن کوهنوردان تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر این شهرستان متشکل از پنج نفر با تجهیزات لازم با یک دستگاه خودرو امدادی به منطقه اعزام و عملیات جستجو و نجات آغاز شد.

رئیس جمعیت هلال احمرشهرستان مهریز گفت: پس از رسیدن نجاتگران هلال احمر به محل حادثه و جستجو ۵ ساعته و پیدا کردن این تیم کوهنوردی که به دلیل عدم آشنایی با منطقه گم شده بودند و اینکه عملیات تا ساعتی پیش ادامه داشت به وسیله تجهیزات کوهستان به پایین کوه و محل امن انتقال داده شدند.

وی با توجه به شرایط منطقه کوهستانی یزد و مهریز و حوادث متعددی که برای کوهنوردان رخ می‌دهد تأکید کرد: کوهنوردان و شهروندان نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم و شهروندان در صورت وقوع حادثه می‌توانند با شماره تماس ۱۱۲ ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *