پایان اردوی تیم‌ملی هاکی داخل سالن در یزد به میزبانی دانشگاه آزاد یزد

لینک کوتاه

رییس هیات هاکی استان یزد گفت: اردوی تیم‌ملی هاکی داخل سالن آقایان با حضور ۲۴ بازیکن و هشت کادرفنی به مدت ۵روز در سالن دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار و روز سه‌شنبه به پایان رسید.

به گزارش طلوع یزد، زهره رفیعی کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد و رییس هیات هاکی استان یزد در گفت و گو با روابط عمومی واحد یزد اظهار کرد: این اولین اردوی تیم‌ملی هاکی داخل سالن ایران در سال‌جاری است که  زیرنظر فدراسیون به میزبانی هیات یزد در سالن شهید شیخ الاسلامی پردیس سردار سلیمانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

وی ادامه داد: بازیکنان هاکی تیم‌ملی زیرنظر کادرفنی و سرمربی آن رجب نورانی تمرینات خود را طبق برنامه برای حضوری قوی در رقابت‌های هاکی داخل سالن قهرمانی آسیا با موفقیت سپری کردند.

رفیعی تبیین کرد: برگزاری اردوهای مختلف تیم‌ملی هاکی در استان یزد بیشتر جنبه انگیزه برای توسعه این رشته بین علاقه‌مندان دارد که امیدواریم روز به روز شاهد توسعه آن در تمامی استان باشیم .

مسابقات هاکی قهرمانی آسیا تیرماه امسال در تایلند برگزار می‌شود و تیم ملی تا پیش از اعزام چهار مرحله دیگر اردو را پشت سر می‌گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *