برگزاری اردوی پنج روزه تیم های رده مینی و نونهالان هیئت بسکتبال زارچ در استان بوشهر و شیراز

لینک کوتاه

اردوی پنج روزه تیم های رده مینی و نونهالان هیئت بسکتبال زارچ در استان بوشهر و شیراز برگزار شد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان زارچ، اردوی پنج روزه تیم های رده مینی و نونهالان هیئت بسکتبال زارچ با حمایت مدیریت نمایشگاه گل و گیاه بُنسای زارچ از تاریخ ١٠ لغایت ١۴ اردیبهشت ماه ١۴٠١ با هدف افزایش توانمندی و تجربه بازیکنان رده های پایه و ایجاد انگیزه در آنها در استان‌های بوشهر و شیراز برگزار شد.

عباسعلی سرداری رییس هیات بسکتبال زارچ در این خصوص گفت: در مرحله اول اردو که در محل شهرستان دیلم استان بوشهر باعنوان جام رمضان برگزار شد تیم های رده مینی و نونهالان با تیم های بهبهان و دیلم و isb به رقابت پرداختند و در مرحله دوم در استان فارس و شهر شیراز برگزار شد تیم های رده مینی و نونهالان زارچ با تیم های مهران شیراز به مربیگری مهران حاتمی و همچنین با تیم soren شیراز به رقابت پرداختند.وی در پایان از بخشداری، شهرداری، اداره ورزش و جوانان زارچ و لوازم ورزشی ارسلان و مربیان پرتلاش هیئت بابایی و شفیع که در برگزاری این اردوی ورزشی همکاری نمودند کمال تشکر و قدردانی بعمل آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *