ارائه خدمات امدادی به بیش از 400 نفر از مردم یزد در جریان برپایی نماز عید سعید فطر

لینک کوتاه

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد از ارائه خدمات امدادی امدادگران این جمعیت به بیش از 400 نفر از هم‌وطنان شرکت‌کننده در نماز عید سعید فطر در سطح استان خبر داد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ دکتر محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت:10 اکیپ امدادی شامل 12 نیروی عملیاتی کادر و 30 نفر نیروی امدادی داوطلب امروز به مردم استان خدمات دادند.
وی تصریح کرد: این نیروها با پشتیبانی 7 دستگاه آمبولانس و 2 خودروی کمک دار امدادی، و همچنین برپایی ایستگاه های سلامت در تمام نقاط و محوطه داخلی محل برگزاری نماز عید سعید فطر در شهرستانها نسبت به ارائه خدمات امدادی به هم‌وطنان اقدام کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد افزود: در جریان این پوشش امدادی، 376 نفر از هم‌وطنان از خدمات درمان سرپایی جمعیت هلال‌احمر ( تست فشار خون و قند خون) بهره‌مند شدند.
این مقام مسئول همچنین با اشاره به تعطیلات همزمان با عید فطر نیز گفت: از آنجا که چند روز متوالی مردم اقدام به مسافرت خواهند کرد به همه پایگاه های هلال احمر در سطح جاده های استان برای خدمات امدادی اعلام آماده باش کرده ایم.
وی همچنین از هموطنان خواست در سفرها نکات ایمنی را برای مسافرتی بهتر و مطمئن تر رعایت کنند و در صورت لزوم با شماره تلفن ندای امداد 112 تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *