دانشگاه آزاد اسلامی نیازمند حمایت ویژه نمایندگان مجلس است

لینک کوتاه

دکتر محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد استان یزداظهار کرد: دانشگاه آزاد یک دانشگاه کاملا مردمی بوده نیازمند حمایت های همه جانبه مردم و مسئولان به ویژه حمایت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی هست.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد؛ دکتر محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد استان یزد که صبح امروز و در آخرین روز از ماه مبارک رمضان انجام شد با تقدیر از توجه نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی به دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد یک دانشگاه کاملا مردمی بوده نیازمند حمایت های همه جانبه مردم و مسئولان به ویژه حمایت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی هست.
دکتر محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد استان یزد در ادامه ، گزارشی از فعالیت های چشمگیر واحدهای دانشگاهی استان را بسمع و نظر نماینده مردم اردکان رساند و همراهی ایشان را در پیشبرد اهداف پیش رو دانشگاه آزاد در آستانه چهلمین سال تاسیس بر اساس سند تحول و تعالی تدوین شده سازمان و ایجاد هم افزایی و تعامل و همکاری بیشتر را در این راستا خواستار شد.
در این دیدار، محمدرضا دشتی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از حضور مسئولان دانشگاه آزاد استان، از تلاش های شاخص این دانشگاه در برنامه های مختلف اجتماعی و فرهنگی و آموزشی استان ، کار این مجموعه را بسیار با ارزش عنوان و فعالیت در این نهاد مردمی را به عنوان یک مجموعه اثرگذار در فعالیت های مختلف جامعه بسیار مهم تلقی کرد.
دشتی در پایان، آمادگی و همکاری خود را برای پیگیری نیازها و رفع مشکلات واحدهای دانشگاه آزاد استان اعلام کرد.
گفتنی است در این دیدار صمیمانه، دکتر سید ابوالقاسم میرحسینی رئیس دبیرخانه هیات امناء واحدهای دانشگاهی استان یزد ، دکتر احمد شکراللهی رئیس واحد اردکان و مدیران اجرایی این واحد نیز حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *