برای چند کلیک و جذب چند عضو بیشتر، جعل و دروغ پراکنی نکنیم

لینک کوتاه

یکی از کانال‌های خبری و تازه ایجاد شده یزد در اقدامی کاملا غیر اخلاقی و غیر حرفه ای، از تنبیه یک دانش آموز کلاس سوم دبستان در مدرسه ای در روستای شمسی رستاق خبر داده است!

هجمه بر علیه جایگاه معلم در روز معلم در یزد
این کانال در خبر خود از عبارات “تنبیه غیر انسانی” و همچنین “تنبیه با سنگدلی و بی‌رحمی تمام” استفاده کرده و نوشته “این معلم انگشت اشاره کودک بی گناه را بین نیمکت قرار می دهد تا او را تنبیه کند”
همچنین کانال یاد شده از “فوت مادر این کودک” خبر داده است.
در تماس با خانم مظفری، مادر کودک یاد شده که این کانال ، ایشان را مرحوم اعلام کرده، وی خبر کانال یاد شده را دروغ و کذب دانسته و از زنده بودن خود خبر داد و گفت فرزندش با کودک دیگری دعوا کرده و متاسفانه معلم که سعی در آرام کردن آنها داشته ناخواسته با پا به نیمکتی میزند که پسرش روی ان نشسته و انگشت بین نیمکت و دیوار قرار می‌گیرد و صدمه می‌بیند.
آموزش و پرورش هم اعلام کرده بلافاصله پس از این اتفاق، بازرسان این اداره کل به مدرسه اعزام و طبق مقررات با معلم خاطی برخورد می‌کنند.
لازم است برخی کانالهای خبری حتما و حتما دوره های آموزش خبرنگاری حرفه ای را طی کنند و اخلاق رسانه ای را را سرلوحه قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *