انتصاب سرپرست جدید معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد

لینک کوتاه

طی حمکی خانم جمشیدی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، سرپرست معاونت امور جوانان این اداره کل منصوب شد .

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان،مراسم تکریم و معارفه معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با حضور دکترپورسلمان مدیرکل ورزش و جوانان استان ، معاونین این اداره کل و جمعی از کارکنان برگزار شد و مهدیه جمشیدی بعنوان سرپرست معاونت امور جوانان این اداره کل منصوب و از زحمات اعظم السادات امامی معاون سابق تجلیل بعمل آمد.

? مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این نشست با تاکید بر حساسیت معاونت جوانان و اهمیت این حوزه گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بارها در سخنان خود به اهمیت موضوع جوانان اشاره کردند و تاکید ویژه ای بر امور جوانان در حوزه های مختلف داشتند که این مهم بار مسئولیت ما در قبال جوانان را سنگین تر می کند.

? دکتر پورسلمان افزود: توجه به حوزه جوانان و مسائل فرهنگی از اولویت‌های اصلی است و باید با برنامه و تلاش در راستای اهداف وزارت ورزش و جوانان گام برداشت و مسائل و مشکلات جوانان را مترفع کرد.

وی بیان داشت: یکی از موضوعات مهم که باید به آن پرداخته شود و مفام معظم رهبری نیز به آن تاکید دارند، جهاد تبیین در حوزه جوانان است که باید در این بخش نیز برنامه ریزی و اقدام عملی صورت پذیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با بیان اینکه برای موفقیت در حوزه جوانان نباید به برگزاری چند کارگاه و جشنواره و نشست بسنده کرد گفت: حوزه جوان نیازمند نگاه استراتژیک و راهبردی است و برای رسیدن به این نگاه باید از خود جوانان استفاده کرد.

دکتر پورسلمان اظهار داشت: در حوزه های مختلف جوانان از جمله اشتغال و مسکن باید کار شود به ویژه حوزه ازدواج و فرزند آوری که مسئله روز جامعه است و با برنامه ریزی و همکاری و تعامل با دیگر دستگاه ها اقدام شود.

وی در پایان از زحمات اعظم السادات امامی معاون سابق امور جوانان این اداره کل تقدیر و تشکر نمود و ارزوی موفقیت برای وی کرد و افزود: خانم جمشیدی با رزومه خوب و آشنایی که با حوزه جوانان دارند، قطعا عملکرد مثمرثمر خواهند بود و امیدوارم با تلاش و برنامه ریزی شاهد تحول خوبی در حوزه جوانان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *