تقدیر از دانشجویان فعال رشته روانشناسی و مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی یزد

لینک کوتاه

به مناسبت روز «روانشناس و مشاوره» با حضور رئیس واحد، از دانشجویان فعال رشته روانشناسی و مشاوره این واحد دانشگاهی تقدیر شد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد مراسم بزرگداشت روز روانشناس و مشاور ، همزمان با بیست و هشتمین روز از ماه مبارک رمضان، با حضور دکتر محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه ، اعضای هیات علمی گروه روانشناسی و مسئولان دانشگاهی، در سالن آمفی تاتر مرحوم دکتر علی سلطانی واحد یزد برگزار شد.
در این مراسم، دکتر دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد در جمع دانشجویان و اساتید گروه روانشناسی ، با بیان فلسفه علم روانشناسی و شغل و ماهیت کار روانشناس، از پتانسیل ویژه حوزه کاری این شغل و رشته تحصیلی در کشور و آینده کاری آن سخن گفت.

در ادامه دکتر فرهودی مدیر گروه رشته روانشناسی واحد یزد پیرامون اهمیت رشته روانشناسی و استقبال خوب دانشجویان از این رشته پر مخاطب نام برد.

همچنین در پایان این مراسم باشکوه، از دانشجویان فعال در انجمن علمی روانشناسی تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد شهید صدوقی این واحد دانشگاهی، بر سر سفره افطار این ماه ضیافت الهی حاضر شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *