فرمانده انتظامی استان یزد:

سارق قطعات کولرگازی دستگیر شد

لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران کلانتری 11 شهید چمران شهرستان یزد، سارق قطعات اصلی کولرهای گازی را با 38 فقره سرقت دستگیر کردند.

به گزارش طلوع یزد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «عباسعلی بهدانی فرد» درباره این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبرهایی مبنی بر سرقت از خانه های شهروندان در سطح شهر یزد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری 11 شهید چمران شهرستان یزد با بررسی نحوه وقوع سرقت ها و همچنین با کار گسترده اطلاعاتی، یک متهم سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه او را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان یزد گفت: سارق در بازجویی های انجام شده به 38 فقره سرقت قطعات اصلی کولرهای گازی از منازل شهروندان و همچنین شرکت های تجاری در شهر یزد اعتراف و پس از تکمیل پرونده روانه دادسرا شد.
سردار بهدانی فرد در خاتمه اظهار داشت: شهروندان توصیه های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی بگیرند و منازل و محل کسب و کار خود را به دوربین مداربسته و دزدگیر مجهز کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *