شوراهای اسلامی؛ تجلی مشارکت مردم در مدیریت شهری و روستایی

لینک کوتاه
استاندار

استاندار یزد گفت: شوراهای اسلامی، تجلی مشارکت مردم ایران عزیز اسلامی در مدیریت عرصه‌های خطیر شهری و روستایی است.

به گزارش طلوع یزد،«مهران فاطمی» در پیامی به مناسبت روز ملی شوراها، اظهار کرد: شوراهای اسلامی، تجلی مشارکت مردم ایران عزیز اسلامی در مدیریت عرصه‌های خطیر شهری و روستایی است و از همین رهگذر است که مردم شریف با استفاده از این ظرفیت ارزشمند قانون اساسی، به صورت غیر مستقیم در تعیین شهرداران و دهیاران نقش ایفا کرده و تاثیر حیاتی خود را در کمک به پیشرفت جامعه خویش ایفا می‌کنند.

وی افزود: اعضای شورای اسلامی به عنوان نمایندگان امین مردم در نهاد شوراها، مسئولیتی خطیر را در این مسیر دشوار و راهبردی بر عهده گرفته اند که با اتکال به خداوند متعال، تمسک به قانون، توجه به توسعه متوازن شهری و روستایی در تمامی بخش ها، جلب اعتماد و مشارکت عمومی و انتخاب شهرداران و دهیاران متعهد، متخصص، انقلابی، جهادی و سختکوش می توانند به نحوی مناسب این مسئولیت خطیر را ایفا کرده و جای جای مهین عزیز اسلامی را به کانون کار و تلاش برای آبادانی روز افزون و پیشرفتی عدالت محور مبدل سازند.

استاندار در پایان ضمن گرامیداشت نهم اردیبهشت ماه، روز ملی شوراهای اسلامی، این مناسبت را به یکایک اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان دارالعباده و دارالعلم یزد تبریک گفت و قبولی طاعات و عبادات همگان را در ماه ضیافت الهی از درگاه حضرت دوست مسئلت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *