تجلیل از معلمان مدارس سما در استان یزد

لینک کوتاه

مراسم تجلیل از معلمان مدارس سما یزد در آستانه روز معلم ، با حضور مدیر کل و مسئولین آموزش و پرورش استان و مسئولان دانشگاهی در سالن آمفی تاتر دکتر سلطانی برگزار شد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد مراسم تجلیل از معلمان سمای واحد یزد عصر روز گذشته و همزمان با بیست و پنجمین روز از ماه مبارک رمضان، با حضور مسئولان استانی و دانشگاهی در سالن آمفی تاتر دکتر سلطانی دانشگاه آزاد یزد برگزار شد.

در این مراسم ، محمدکاظم رحیمی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در جمع معلمان و دبیران سما یزد با بیان علت حضور خود جمع معلمان سما را تقدیر و تشکر و تجلیل از ۲ سال مجاهدت معلمان در ایام کرونا و برگزاری کلاس های مجازی به بهترین شکل ممکن، به تشریح رسالت عظیم معلمان پرداخت.
وی افزود، آنچه که معلمی را با سایر مشاغل تمایز می‌کند رسالتشان است و مهمترین آن پرورش دانش آموزان با تقوای حضوری و عملی است و تحقق آن با برانگیختن از درون است. وی تاکید کرد حتی روش های تدریس ۵ سال‌گذشته اکنون کاربرد ندارد و معلمان لازم است بروز رسانی و بروز بودن را در برنامه های علمی و آموزشی خود بصورت ویژه مورد توجه قرار دهند.
دکتر محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در جمع معلمان و دبیران سما یزد تجلیل از مقام معلم را تجلیل از فرهنگ و تربیت و رشد انسانها دانست.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد در آستانه ۴۰ سالگی دانشگاه آزاد اسلامی به رویکرد مهارتی دانشگاه اشاره و افزود این رویکرد شروع آن از مدارس باید باشد و در دانشگاه این چرخه تکامل یابد.
معاونت آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی یزد در مراسم تجلیل از معلمان و دبیران سما یزد ، معلم را عامل حیات این عالم دانست و برگزاری این مراسم برای معلمان را وظیفه اصلی خود خواند.
دکتر سیدعلی المدرسی با تشکر از حضور مدیر کل و مسئولان آموزش وپرورش استان در جمع سمائیان به برنامه های طرح تحولی در مدارس سما برای گسترش دانشکده های مهارتی اشاره کرد.
گفتنی است در پایان مراسم ، همگی پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، بر سر سفره افطار این ماه ضیافت الهی حاضر شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *