در مسیر ارتقای شهر همیاری مسئولان و شهروندان امری ضروری است

لینک کوتاه

عضو شورای اسلامی شهر یزد بر ضرورت هم افزایی و مشارکت شهروندان و مسئولان در مسیر ارتقای شهر جهانی یزد تاکید کرد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی  شهر یزد، بی بی فاطمه حقیر السادات گفت: با تلاش های انجام شده در زمینه خواهرخواندگی یزد با شهرهای دیگر بستری برای تحول آماده شد و اکنون بیش از پیش نیازمند مساعدت هستیم و درهای شورای شهر به روی شهروندان باز است.

او گفت: هریک از صندلی های شورای شهر برای ارائه خدمتی در اختیار ما قرار گرفته و سرانجام اقدامات ماست که بر جا می ماند و ما رفتنی هستیم.

به گفته عضو شورای اسلامی شهر یزد در طول دو سال از شیوع بیماری کرونا شرایطی سختی حاکم بود و با این حال اقدامات موثری از سوی مسئولان متعهد شهری صورت گرفت.

او گفت: با توجه به شعار سال که اقتصاد دانش بنیان است باید اقدامات موثرتری صورت گرفته و برای ارائه وام های مساعدت برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

حقیر السادات گفت: با توجه به اینکه شهر یزد شهر تاریخی و میراث جهانی است گردشگران بسیاری از یزد بازدید داشتند اما جز عده ای معدود، سایرین از درآمدهای کلان حوزه گردشگری محروم بوده و لازم است با اتخاذ تمهیداتی این درآمدها در میان دیگر اقشار نیز عمومیت یابد و حتی لازم است دانشکده و سازمان گردشگری تاسیس شود.

او گفت: لازم است مسئولان امر در این زمینه مساعدت لازم را داشته و با همیاری و همکاری برای دستیابی به نتایج بهتر تلاش نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *