بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از مجموعه ورزشی آزادی اردکان

لینک کوتاه

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از مجموعه ورزشی آزادی شهرستان اردکان بازدید و مسائل و مشکلات بخش های مختلف این مجموعه را بررسی کرد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان یزد،دکتر علیرضا پورسلمان مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد به همراه هاشمی معاون توسعه ورزش این اداره کل در سفر به شهرستان اردکان با حضور مسئولین این شهرستان ، از مجموعه ورزشی آزادی بازدید کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان از سالن شمشیربازی ، سایت تیراندازی با کمان ، سالن کشتی ، زمین ساحلی و سرای ورزشکاران بازدید و در جریان وضعیت ، مسائل و مشکلات این پروژه ها قرار گرفت.

دکتر پورسلمان در جریان این بازدید با تاکید بر تسریع در رفع مشکلات و تکمیل پروژه های نیمه تمام گفت: امیدواریم با همکاری بخش خصوصی و خیرین و جذب اعتبارات لازم بتوانیم هرچه سریعتر پروژه های مد نظر را تکمیل و در اختیار ورزشکاران این شهرستان قرار دهیم.

وی افزود: ساماندهی مجموعه ورزشی آزادی نیز ضروری است و انتظار دارم تا مسئولان شهرستان در این راستا همکاری و تعامل لازم داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *