کشف 19 دستگاه موتور سیکلت سرقتی در یزد

لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به کشف 19دستگاه موتورسیکلت سرقتی در شهرستان یزد گفت:برگرداندن اموال مسرئقه به مالباختگان جزو اولویت کار پلیس است.

به گزارش  طلوع یزد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «عباسعلی بهدانی فرد» اظهار کرد: بر مبنای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تدابیر فرمانده انتظامی کل کشور، اولویت هایی در برنامه کاری پلیس تعریف شده است که تشدید مبارزه با سرقت، کاهش سرقت و استرداد اموال به مالباختگان از این اولویت ها است .
وی با اشاره به اهمیت کشف اموال و وسایل نقلیه مسروقه، افزود: مبازره با جرایم نیازمند مشارکت همگانی است که در این خصوص با مشارکت و همکاری شهروندان توفیقات خوبی به دست آمده است.
این مقام ارشد انتظامی افزود: خوشبختانه در هفته جاری با برنامه ریزی دقیق، 19 دستگاه موتورسیکلت سرقتی که بعضا در دیگر شهرستان ها مورد سرقت واقع شده بود، کشف شد.
بهدانی فرد با بیان اینکه مقابله با پدیده سرقت نیازمند مشارکت همگانی است، خاطر نشان کرد: سرقت اموال مردم به آسایش جامعه ضربه وارد می کند و پیامد های منفی این معضل گریبانگیر همه خانواده ها می شود که پلیس برنامه ریزی و طرح های خوبی را در این راستا در دستور کار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *