هشدار پلیس در خصوص پیشگیری سرقت از کودکان

لینک کوتاه

معاون اجتماعی پلیس استان یزد هشدارها و توصیه هایی را در خصوص پیشگیری سرقت از کودکان برای شهروندان ارائه کرد و گفت: از رهاکردن کودکان در مکان های عمومی خودداری کنید.

به گزارش طلوع یزد به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ«محمدرضا مزیدی» اظهار کرد: لوازم بازی گران قیمت کودکان را فقط در نقاط حفاظت شده و تحت نظارت خودتان به آن ها بدهید.
وی افزود: از آویختن زیور آلات قیمتی به کودکان و رها کردن آنها به تنهایی در معابر عمومی، کوچه و خیابان ها برای بازی و تفریح خودداری کنید.
مزیدی افزود: فقط در صورت نیاز و با نظارت خودتان موبایل را در اختیار کودکان قرار دهید و از حمل موبایل توسط فرزندان کم سن و سال بدون حضور والدین اجتناب گردد.
معاون اجتماعی پلیس یزد با بیان اینکه به کودکان بیاموزید که در اماکن عمومی از مقابل چشم شما دور نشوند افزود: به کودکان خود آموزش دهید که به افراد غریبه اعتماد نکنند.
این مقام مسئول گفت: کودکان کم سن خود را برای خرید به مغازه نفرستید و حتی برای بازی با سایر کودکان، بیش از حد از شما دور نشوند.
سرهنگ مزیدی با تاکید بر این مطلب که فرزندان شما هیچ گونه خوراکی از افراد غریبه قبول نکنند گفت: به فرزندانتان بیاموزید به بهانه های گوناگون، مثل خرید بستنی یا غیره به دنبال افراد غریبه نروند.
وی گفت: هنگامی که کودکان، در حال بازی در اماکن عمومی و بوستان ها هستند نظارت کامل را بر آنها داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *