همزمان با روز جهانی گرافیک؛

آیین افتتاح گالری هنرمندان گرافیست دانشگاه آزاد اسلامی یزد

لینک کوتاه

آیین افتتاح گالری هنرمندان گرافیست دانشگاه آزاد اسلامی یزد با حضور مسئولان و با رویکرد« یزد در روز جهانی گرافیک و یک ایران در روزجهانی گرافیک» همزمان با گرامی داشت روزجهانی گرافیک، در واحد یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد، دکتر علی نظری رئیس دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی یزد اظهار کرد، روز چهارشنبه مورخ 7 اردیبهشت ماه که همزمان با نامگذاری روز جهانی گرافیک هم بود، نمایشگاه آثار گرافیکی هنرمندان گرافیستی در بخش دانشجویان داخل واحد و سایر دانشجویان هنری دانشگاه‌های دیگر و همچنین اساتید برتر دانشگاهی برپا شد.
بطوریکه آثار هر فرد گرافیست در نگار خانه دانشکده هنر و معماری ارائه گردید و مورد توجه طیف وسیعی از علاقمندان دانشجویی، دانش آموختگان و اساتید قرار گرفت.
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را جمع آوری آثار گرافیکی هنرمندان دانشگاهی این رشته در قالب 2 بخش لوگو و پوستر و بسته بندی بیان کرد و در مجموع تعداد 80پوستر و 30لوگو ارسال شده به نمایشگاه را با ژوژمان های دانشجویان و اساتید سالهای گذشته این دانشکده، در دوبخش بومی و غیر بومی عنوان کرد.
گفتنی است این نمایشگاه به مدت4 روز از 7 اردیبهشت ماه تا یازدهم ماه در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی یزد دایر و میزبان علاقمندان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *