مجموعه ورزشی شهدای چهارمنار یزد به بهره‌برداری رسید

لینک کوتاه

همزمان با فرا رسیدن مبعث رسول گرامی اسلام(ص) مجموعه ورزشی شهدای چهار منار یزد در این شهر میراث جهانی افتتاح شد.

این مجموعه ورزشی درون محله‌ای که دارای زمین چمن فوتسال، والیبال، بستکبال، رختکن و اتاق اداری است با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع ساخته شده است.

همزمان با بهره‌برداری از این مجموعه ورزشی فرآیند عملیات بازپیرایی بوستان شاه ابوالقاسم با اعتبار۲۰ میلیارد ریالی در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع و بازپیرایی بوستان آخوندکرباسی با اعتبار ۲۱ میلیارد ریالی در زمینی به مساحت ۲۳۰۰ مترمربع نیز در یزد آغاز شد.

مجموعه ورزشی محله سلسبیل در زمینی به مساحت ۴۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال، مرمت مجموعه بهداشتی مسجد جامع و امیرچقماق با اعتبار پنج میلیاردی در فضای ۱۷۰ مترمربعی، ساخت مخزن بتنی ۳۰۰ مترمکعبی پارک وحشی بافقی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال و مناسب سازی مسیر پیاده رو و بلوار شهید مطهری به طول ۱۶۵۰ متر و اعتبار ریالی ۱۷ میلیارد در سطح شهر یزد آغاز شده است.

حضور مردم برای افتتاح مجموعه ورزشی

حضور مردم برای افتتاح مجموعه ورزشی

علیرضا نقوی، مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد در این خصوص ارائه خدمات به موقع و استاندارد را از جمله اولویت‌های جدی مدیریت شهری در شهر میراث جهانی یزد دانست و بیان کرد: توسعه خدمات شهری به همکاری و مشارکت شهروندان نیاز دارد و قطعاً همکاری مردم در حفظ و نگهداری از ظرفیت‌های ایجاد شده نقش مهمی در بهینه سازی ظرفیت‌های موجود و هزینه کردهای حوزه شهری ایفا می‌کند.

مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد اظهار کرد: تقویت ورزش محلات و افزایش سرانه ورزشی در این شهر میراث جهانی یکی دیگر از اولویت‌ها و اهداف مدیریت شهری در یزد است.

همزمان با افتتاح مجموعه ورزشی شهدای چهار منار، ویژه برنامه جشن مبعث حضرت رسول (ص) با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان استانی در محوطه این مجموعه ورزشی برگزار شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *