برگزاری جلسه کمیته آراستگی عفاف و حجاب دانشگاه آزاد اسلامی یزد

لینک کوتاه

جلسه کمیته آراستگی عفاف و حجاب دانشگاه آزاد یزد با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی دانشگاه آژاد اسلامی یزد، صبح امروز جلسه کمیته آراستگی عفاف و حجاب دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد به ریاست دکتر محمدرضا دهقانی اشکذری و با حضور حجت الاسلام حسن زارع مسئول دفاتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه، معاونان ، مدیران اجرایی ، روسای دانشکده ها و جمعی از اساتید و کارشناسان صاحب نظر در سالن کنفرانس شهیدسلیمانی حوزه ریاست واحد یزد برگزار شد.
در این جلسه ضمن بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مختلف صیانت از حریم عمومی و عفاف و حجاب، اعضای جلسه بر قانونی بودن موضوع حجاب و آراستگی در دانشگاه ، مسائل ایجابی و نقش فرهنگ سازی در موضوع عفاف و حجاب تاکید و فعالیت روسای دانشکده ها و مدیران گروه و اساتید در جهت تقویت موضوع عفاف و حجاب دانشگاه آزاد یزد را موثر و مفید دانستند.
دهقانی اشکذری در این جلسه با بیان اینکه حفظ شان و جایگاه دانشگاه و دانشگاهیان چه از جهت آراستگی و چه از جهت والابودن مقام علم و عالم و یک محیط آموزشی و فرهنگی یک ضرورت است و لذا همه دانشگاهیان شامل دانشجحویان اساتید و کارکنان خود را ملزم بدانند که پوشش و رفتار خود را متناسب با کرامت انسانی و رفتار متعارف این قشر فرهیخته تنظیم کنند و لزوم پوشش با رعایت سادگی و متناسب با محیط علمی در دانشگاه طبق فرامین دین اسلام و دستورالعمل های سازمان، اجرایی و رعایت شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *