مراسم معارفه جانشین رئیس اداره مخابرات شهرستان تفت

لینک کوتاه

با حضور مدیر مخابرات منطقه یزد در فرمانداری شهرستان تفت، مراسم معارفه جانشین رئیس اداره مخابرات این شهرستان برگزار شد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از  روابط عمومی مخابرات منطقه یزد با حضور زارع مدیر مخابرات منطقه یزد، محمد دهشیری فرماندار تفت و جمعی از مسئولان این شهرستان طی مراسمی احمد فرزادفر به عنوان جانشین رئیس اداره مخابرات این شهرستان معرفی و از زحمات حسینعلی دهقانی قدردانی شد.

در این نشست محمدرضا زارع مدیر مخابرات منطقه یزد گزارشی از عملکرد مخابرات استان و شهرستان تفت بیان کرد و افزود: وضعیت ارتباطی شهرستان تفت مطلوب است و انتظار داریم باپیگیری های لازم وضعیت ارتباطی این شهرستان از وضع موجود بهتر شود.

فرماندار شهرستان تفت در این نشست از مخابرات منطقه یزد به عنوان یکی از سازمان های پیشرو در عرصه خدمت رسانی یاد کرد و افزود: امیدواریم با انتصاب رییس جدید مخابرات شاهد رشد چشمگیر خدمات مخابراتی در این شهرستان باشیم.

لازم به ذکر است احمد فرزادفر در سال 75 دربخش نگهداری سوییچ مرکز امام خمینی به استخدام مخابرات درآمد و سپس در سمت های کارشناس نگهداری سوئیچ، کارشناس مسئول نگهداری سوئیچ، کارشناس مسئول نظارت و آزمایش و تحویل سیستم های مخابراتی، کارشناس بازرسی و کارشناس مسئول آموزش مشغول به فعالیت بود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *