مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد:

روز قدس، نماد اعلام انزجار نسبت به اقدامات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی است

لینک کوتاه

نشست کمیته فرهنگی هنری و فضای مجازی ستاد استانی بزرگداشت روز قدس در یزد برگزار شد.

به گزارش طلوع یزد، نشست کمیته فرهنگی هنری و فضای مجازی ستاد استانی بزرگداشت روز قدس با حضور دستگاه های فرهنگی عضو این کمیته در محل سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد برگزار شد.

احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: روز قدس، اگرچه روزی بسیار مهم برای ما مسلمانان است اما این روز را روز همه انسان‌ها می دانیم، زیرا واقعه ای که در سرزمین های اشغالی رخ میدهد، اشغالگری ضد انسانی است که نزدیک به هفت دهه رژیم غاصب صهیونیستی به صورت وحشیانه سال به سال تجاوز خود را با قتل عام مردم و زنان و کودکان افزایش داده است و متاسفانه مجامع جهانی نیز در برابر آن سکوت کرده اند.

وی افزود: روز قدس بهانه‌ای است برای اینکه در یک روز از سال، مردم جهان در راهپیمایی شرکت کنند و نسبت به اقدامات وحشیانه و ضد انسانی صهیونیست‌ها اعلام انزجار کنند تا وظیفه انسانی و شرعی خود را عمل کرده باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بیان کرد: امسال با توجه به اتفاقاتی که در فلسطین، یمن و افغانستان صورت گرفته است، روز قدس از حساسیت بیشتری برخوردار شده است و اگرچه این اقدامات وحشیانه سال ها است که ادامه داشته اما امسال این روز را به طور ویژه جهت حمایت از مردم مظلوم جهان به خصوص فلسطینیان خواهیم داشت.

عابدی با اشاره به برنامه های این کمیته در روز قدس گفت: سعی کرده ایم با حضور دستگاه های فرهنگی و هنری، برنامه های ویژه ای قبل و حین برگزاری راهپیمایی داشته باشیم که چاپ بروشور، پوستر، بهره گیری از ظرفیت های کانون های فرهنگی و هنری، برگزاری شب شعر قدس، انتشار نماهنگ ضدصهیونیستی، نمایشگاه کتاب در کتابخانه‌های عمومی، پویش فضای مجازی، هماهنگی جهت حضور اقلیت های مذهبی و… از جمله این برنامه ها است.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *