استاندار یزد:

راه اندازی صندوق توسعه ورزش استان با اعتبار اولیه ۵۰۰ میلیارد ریال

لینک کوتاه

استاندار یزد با تاکید بر حمایت از ورزش گفت: صندوق توسعه ورزش استان با اعتبار اولیه ۵۰۰ میلیارد ریال راه اندازی می شود.

به گزارش طلوع یزد، دکتر مهران فاطمی در نشست با جامعه ورزش استان، که با حضور عزیزی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ، پورسلمان مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از اعضاء هیات های ورزشی ، ورزشکاران، پیشکسوتان و اهالی ورزش استان برگزار شد، سلامت و ورزش را مسئله ای جدی و اساسی در استان و کشور دانست و گفت: پیگیری اجرای تمام پروژه های عمرانی، اقتصادی و حتی فرهنگی، بدون وجود سلامت روان و نشاط اجتماعی مطلوبیتی ندارد و حال عمومی جامعه خوب نخواهد شد.

وی به رابطه ورزش و ایجاد غرور ملی و نشاط اجتماعی اشاره کرد و اظهارداشت: افتخارآفرینی ورزشکاران در مجامع بین المللی و اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در عرصه های بین المللی، باعث ایجاد نشاط ملی و برانگیزاننده غرور و افتخار ملی در وجود 80 میلیون ایرانی می شود و این لحظات غرور و شادی آفرین را نمی توان با هیچ قیمتی خرید.

ضرورت استفاده از افراد متخصص در راس هیات‌های ورزشی استان

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه جایگاه ورزش و فعالین ورزشی باید به نقطه ای که شایسته آن ها است برسد، خاطرنشان کرد: بر این اساس شورای ورزش استان باید به صورت ماهانه و با حضور جمعی از ورزشکاران و مدیران مربوطه برگزار و تصمیات و تسهیلگری های لازم برای تحقق این امر اتخاذ شود.

وی با اشاره به پیگیری های استان برای توسعه زیرساخت های ورزشی، بیان کرد: در جریان سفر رئیس جمهور اعتبارات خوبی برای تکمیل ورزشگاه بزرگ یزد و تکمیل سایر پروژه های نیمه تمام ورزشی گذاشته شد منتها این اعتبارت کافی نیست و در این زمینه از ظرفیت های موجود در استان استفاده خواهیم کرد.

استاندار یزد همچنین یکی از برنامه های استان برای حمایت از ورزش را راه اندازی صندوق توسعه ورزش دانست و تصریح کرد: این صندوق با اعتبار اولیه 50 میلیارد تومان راه اندازی و اعتبارات آن مبتنی بر تصمیمات شورای ورزش، به بخش های مختلف این حوزه اختصاص می یابد.

دکتر فاطمی در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری جلساتی با بخش خصوصی و صنایع استان جهت حمایت و همراهی ویژه با ورزش استان خبرداد و گفت: باید در لیگ برتر، مسابقات جهانی و گروه بندی جایگاه ویژه ای برای یزد داشته باشیم.

وی در ادامه بر تجلیل و تکریم مناسب و متناسب قهرمانان و مدال آوران ورزشی استان تاکید کرد.
در ابتدای این نشست تعدادی از روسای هیات ها ، پیشکسوتان ، قهرمانان و باشگاه داران به نمایندگی از جامعه ورزش استان به بیان مسائل ، مشکلات و دغدغه های موجود پرداختن

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *