برگزاری دوره آموزشی کمک های اولیه در سازمان جهاد کشاورزی استان یزد

لینک کوتاه

به همت کانون داوطلبان جمعیت هلال احمر سازمان جهاد کشاورزی استان یزد و با همکاری معاونت توسعه مدیریت و منابع این سازمان دوره آموزشی کمک های اولیه روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته در این سارمان در حال برگزاری است.

به گزارش طلوع یزد به نقل از  روابط عمومی جهاد کشاورزی استان یزد در این دوره مباحث مربوط به کمک های اولیه و امداد و نجات از جمله مباحث ارزیابی مصدوم، بانداژ و پانسمان،مسمومیت ها و سایر ارزیابی های پزشکی و امداد خفگی توسط دکتر کاظم بزاززاده سرپرست هلال احمر شهرستان اشکذر و مدرس این دوره به مدت 22 ساعت تدریس خواهد شد.
محمود عسکری مسئول کانون جمعیت هلال احمر سازمان جهادکشاورزی استان دراین باره گفت این دوره با هدف آشنایی کارکنان سازمان با مباحث مربوط به کمک های اولیه و امداد و نجات و با حضور جمعی از کارکنان این سازمان به صورت حضوری و مجازی در نمازخانه این سازمان و بستر شبکه تاک در حال برگزاری است.
شایان ذکر است علاقه مندان می توانند تا پایان ماه مبارک رمضان در روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته رأس ساعت 11:30 تا 12:30 به صورت حضوری و مجازی در این دوره شرکت نمایند..

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *