۴مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در محور میبد به اردکان

لینک کوتاه

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میبد گفت : واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پراید در محور میبد به اردکان 4 مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ کمال بنا رئیس جمعیت هلال احمر میبد گفت در اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در کمربندی غربی میبد (لاین میبد به اردکان در فاصله ۷ کیلومتری پایگاه امداد و نجات هلال احمر) ، ۴ سرنشین خودرو مصدوم شدند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میبد گفت : مقارن ساعت ۲۱:۰۵ شب گذشته مبنی بر وقوع حادثه واژگونی خودرو، بلافاصله عوامل مستقر در پایگاه امدادونجات کمربندغربی میبد به محل اعزام شدند.
وی عنوان کرد : عوامل امدادی پس از رسیدن به محل حادثه و پس از تثبیت صحنه حادثه و ایمن سازی مسیر، با کمک عوامل پلیس و اورژانس نسبت به رهاسازی و خروج مصدومان از خودرو اقدام نموده و یکی از مصدومین با آمبولانس هلال احمر و 3 مصدوم دیگر توسط اورژانس به نزدیک ترین مرکز درمانی انتقال داده شدند.
وی یادآور شد: شماره تماس 112 هلال احمر آماده دریافت گزارشات مردمی در زمینه محل بروز سانحه است و پس از تماس نزدیکترین تیم امدادی به محل حادثه برای امدادرسانی اعزام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *