استاندار یزد فیش حقوقی خود را منتشر کرد

لینک کوتاه
استاندار یزد

استاندار یزد در صفحه شخصی خود در فضای مجازی فیش حقوقی اش را منتشر کرد و در این خصوص توضیحاتی هم داد.

مهران فاطمی در خصوص انتشار فیش حقوقی خود به خبرنگاران، اظهار کرد:‌ با توجه به این‌که من از گذشته تاکنون طرفدار شفافیت بودم و اعتقاد داریم مردم در قبال مسئولان و موارد مربوط به مسائل عمومی نامحرم نیستند و همچنین در پاسخ به یک سری شبهات فیش حقوقی خود را منتشر کردم.

وی با بیان این‌که حقوق مدیران خیلی غیرمتعارف نیست،‌ افزود: خود من هیئت علمی دانشگاه هستم و از دانشگاه به استانداری مأمور شدم و حقوقم همین عددی بود که اعلام شده است.

استاندار یزد گفت:‌ البته سه میلیون تومان از این ماه در واقع بر اساس کمبودهایی که در کشور وجود داشت و ضرایب که در فیش حقوقی حذف شد حقوقم کاهش پیدا کرد.

فاطمی با بیان این‌که همین مبلغ هم از سر ما زیاد است و ما کارگر مردم هستیم و افتخار ما خدمتگزاری بی‌منت برای مردم هست نباید به دنبال این چنین مواردی باشیم،‌ تصریح کرد:‌ از مدیران دیگر انتظار داریم البته قانون و اجبار نیست همه مدیران می‌توانند به صورت اقناعی دریافتی های خود را منتشر نمایند و من هم این کار رو داوطلبانه انجام دادم.

وی بیان داشت: اگر بقیه مدیران هم در کشور چه در مجلس و چه خارج از مجلس و در دولت و در قوه قضاییه نسبت به شفاف سازی حقوق خود اقدام کنند کار بسیار ارزشمندیست.

فاطمی همچنین با اشاره به اینکه عضو هیئت علمی دانشگاه بوده است بیان داشت: دریافتی من به عنوان استادیار دانشگاه حدود ۱۶ میلیون بوده و سه میلیون آن کم شده و به عدد ۱۳ و ۸۰۰ رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *