مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد:

باید به سمت ایجاد یزد ، شهر دوستدار ورزش حرکت کنیم

لینک کوتاه

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری یزد با مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد دیدار و در خصوص همکاری و تعامل دو جانبه در راستای توسعه ورزش در شهر یزد به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد،حجت الاسلام و المسلمین صداقت رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد به همراه محمدفاضل یوسفی معاون ورزشی این سازمان با دکتر علیرضا پورسلمان مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد دیدار و گفتگو کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این نشست با تقدیر از همراهی ها و حمایت های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری در برنامه های مختلف گفت: یکی از رمزهای پیشرفت و سلامت جامعه، توجه ویژه به ورزش شهروندان است که همواره مورد توجه بوده است که باید اقدامات مناسبی را در زمینه ایجاد و توسعه زیرساخت های مناسب ورزش همگانی شامل احداث پیاده راه، راستاهای ویژه دوچرخه سواری و همچنین فضاهای مناسب در بوستان های شهر برای بازی بچه ها، ورزش صبحگاهی و پیاده روی شهروندان انجام داد.

دکتر پورسلمان با بیان این که سرمایه گذاری در حوزه ورزش شهروندی موجب تقویت حوزه سلامت شهروندان و جوانان می شود، افزود: ورزش همگانی در یک جامعه کارکردهای مطلوبی همچون افزایش همدلی، تقویت همبستگی و مشارکت اجتماعی و تحکیم روابط و پیوندهای اجتماعی دارد که انتظار می رود با ایجاد زیرساخت های مناسب در محلات و توسعه فرهنگ ورزش کردن بین آحاد مردم ، به سمت یزد، شهر دوستدار ورزش حرکت کنیم.

وی بیان داشت: در سال جدید برگزاری برنامه های مختلف ملی و بین المللی در یزد پیش بینی شده است که مستلزم همراهی و حمایت های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی است که در تلاشیم تا این برنامه ها را به بهترین نحو ممکن اجرایی کنیم.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد هم در این نشست با تبریک انتصاب دکتر پورسلمان جوانی فعال و خوشفکر بعنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: یکی از رسالت ها و اهدافمان توسعه ورزش شهروندی و تلاش برای افزایش نشاط و شادابی در جامعه و مبارزه با کم تحرکی است که اقداماتی نیز انجام شده که باید در سال جدید این اقدامات بیشتر و منسجم تر نیز باشد.

حجت الاسلام و المسلمین صداقت افزود: ایجاد فضاهای مناسب در محلات و نقاط مختلف شهر جهت توسعه ورزش در دستور کار است و می توان با همفکری و تعامل برنامه های خوب و متنوعی جهت ترغیب مردم به ورزش کردن اجرایی کرد.

وی توجه به ورزش بانوان و فعالیت بانوان در برنامه های ورزشی را ضروری عنوان و بیان کرد: باید محل و زیرساخت مناسب برای ورزش و فعالیت های بدنی بانوان در شهر ایجاد شود و امیدوارم با حمایت های مسئولین این مهم اتفاق بیفتد.

در ادامه این نشست به همکاری و تعامل اداره کل ورزش و جوانان استان و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد تاکید و در این خصوص بحث و تبادل نظر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *