برخورد با واسطه ها و فعالان غیرمجاز در حوزه گردشگری یزد

لینک کوتاه

رئیس کمیسیون میراث فرهنگی،‌ گردشگری،‌ صنایع دستی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر یزد از اقدامات صورت گرفته در برخورد با واسطه ها و فعالان غیرمجاز در حوزه گردشگری یزد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد، بی بی فاطمه حقیرالسادات در نشست کمیسیون میراث فرهنگی،‌ گردشگری،‌ صنایع دستی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر یزد گفت: بررسی هایی در ارتباط با خانه های غیرمجاز در شهر یزد انجام شد.

او اذعان داشت: چند مورد تخلف در این حوزه مشاهده شد و چند مورد پرونده از بند 20 به مرحله پلمپ رسید و بسیاری از فعالیت هایی که الان صورت گرفته هدفمند شده است.

رئیس کمیسیون میراث فرهنگی،‌ گردشگری،‌ صنایع دستی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر یزد ما الان مسافران زیادی داریم که به دلیل واسطه ها و دلالهایی که هستند هیچ درآمدی برای استان یزد ندارد.

حقیرالسادات به تخلفاتی که در برخی بخش ها ایجاد شده اشاره کرد و اذعان داشت: در این زمینه علوم پزشکی همکاری های بسیار خوبی انجام داد و خوشبختانه اقدامات قابل توجهی هم برای برخورد با این تخلفات صورت گرفت.

او خاطرنشان ساخت: در این زمینه هم جلساتی با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی برگزار و اطلاعات لازم در این زمینه به دست آمد تا بتوان زمینه برنامه ریزی مناسب در این حوزه را فراهم کرد.

رئیس کمیسیون میراث فرهنگی،‌ گردشگری،‌ صنایع دستی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد با فعالان حوزه های مختلف گردشگری یزد جلساتی را به صورت منظم برگزار می کند تا زمینه آشنایی با این بخش ها فراهم شود.

حقیرالسادات اضافه کرد: در نشست نخست صحبت های فعالان شنیده می شود و در نشست های بعدی مسئلوان مربوطه برای پیگیری و رفع مشکلات به جلسه دعوت می شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *