همه ما مدیون ایثار و از خودگذشتگی معلمان هستیم

لینک کوتاه

استاندار در جلسه هم اندیشی در خصوص برنامه های هفته گرامی داشت مقام معلم گفت: هیچ قشری در جامعه نیست که مدیون معلمان نباشد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد؛دکتر فاطمی استاندار یزد در این جلسه به برگزاری هر چه با شکوه تر برنامه های این هفته تاکید کرد.
فاطمی گفت:تکریم جایگاه معلمین و فرهنگیان باید در صدر اولویت های کاری ما قرار گیرد .
استاندار خواستار مشارکت و همراهی همه ادارات، دستگاه ها ،اصناف دولتی و خصوصی و جریانات مردمی در جریان تجلیل و تکریم معلمان شد و افزود: انجمن اولیا و مربیان مدارس ظرفیت بسیار خوبی است و هر مدرسه باید با تشکیل جلسه انجمن اولیا و مربیان در این ایام با خلاقیت،ابتکار و نوآوری برنامه‌های ویژه ای را در این حوزه اجرا کند.
فاطمی جامعه هنری و رسانه ای استان را از دیگر ظرفیت های قابل استفاده در این خصوص دانست و اظهار داشت: باید با همراهی انجمن های هنری با محتوای فرهنگی و هنری آثار خوبی تولید و اجرا شود .
استاندار از تشکیل کارگروه رفاهی هم خبر داد و اظهار امیدواری کرد : بتوانیم از همه ظرفیت های اقتصادی که می تواند تولید منابع پایدار بکند در جهت تقویت فعالیت های تعلیم و تربیت و حمایت از معلمان عزیز در مسکن و سایر حوزه ها استفاده کنیم .
محمد کاظم رحیمی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش استان هم در ابتدای این دیدار گزارشی از برنامه های در دست اقدام و مصوبات جلسات قبل ارائه نمود.
شناسایی،معرفی و تقدیر از جلوه های ویژه معلمی در زیست بوم جدید،دیدار با معلمان پیش کسوت،خانواده های ایثارگر فرهنگی، عیادت از معلمان بیمار و از کار افتاده از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *