برگزاری نشست شورای اطلاع رسانی استان با حضور معاون سیاسی، امنیتی استاندار

لینک کوتاه

نشست شورای اطلاع رسانی استان با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد،احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در این نشست با اشاره به فعالیت رسانه‌های غیررسمی در فضای مجازی استان گفت: ما نیازمند شناسنامه ای از رسانه های حاضر در شبکه های اجتماعی هستیم تا از این طریق بتوانیم در جهت تقویت اطلاع رسانی استفاده کنیم.

عابدی نقش رسانه‌های استان در پوشش اخبار مربوط به دستاوردهای استان را مهم خواند و افزود: دستگاه‌های دولتی باید سفرهای کاری وزیر و مقامات بلندپایه خود به استان را به اطلاع رسانه‌ها برسانند تا در انعکاس دستاوردهای سفرها اقدامات لازم انجام شود.

علی اکبر عزیزی معاون سیاسی,امنیتی و اجتماعی استانداری یزد نیز در این نشست ساماندهی و شناسنامه دار کردن و نظم بخشیدن به رسانه های غیررسمی را از مهمترین وظایف شورا دانست.

وی با بیان اینکه حوزه مطبوعات و شاکله آن اطلاع رسانی است بر قاعده و قوانین آن تاکید کرد و اعلام کرد اولویت این شورا برای رسانه های غیررسمی حوزه ایجابی است تا بتوان این رسانه ها را در جهت مجوز دار کردن خود تشویق و ترغیب کرد و خواستار ارائه طرحی هدفمند و اجرایی در استان و سطح کشور شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *