طی حکمی از سوی استاندار یزد :

مدیرعامل هلال احمر یزد بعنوان مسئول کمیته امداد و نجات ستاد اربعین حسینی استان منصوب شد

لینک کوتاه

طی حکمی از سوی استاندار و رئیس ستاد اربعین حسینی استان یزد ، دکتر حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر بعنوان مسئول کمیته امداد و نجات ستاد اربعین حسینی استان منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ دکتر مهران فاطمی استاندار و رئیس ستاد اربعین حسینی استان یزد در طی حکمی حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد را بعنوان مسئول کمیته امداد و نجات ستاد اربعین حسینی استان منصوب کرد.
استاندار یزد در این حکم آورده است :

جناب آقای محسن حرازی زاده یزدی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد
سلام علیکم
با احترام ، با عنایت به ضرورت برنامه ریزی و آمادگی استان برای برگزاری مراسم شکوهمند اربعین حسینی در سال جاری و به منطور تمرکز تصمیم گیری ، برنامه ریزی و هماهنگی ، اجرا و نظارت در سطح استان در چارچوب تصمیمات و ابلاغیه های ” ستاد مرکزی اربعین ” به موجب این ابلاغ جناب عالی به سمت “مسئول کمیته امداد و نجات ستاد اربعین حسینی استان ” منصوب می شوید.
امید است با بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود و با همکاری مسئولان و روسای دستگاه های استانی ذیربط در احرای دقیق وطایف محوله در چارچوب ماموریت های ستاد اربعین حسینی استان موفق باشید .
توفیق روز افزون شما را از خداوند منان مسئلت دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *