رئیس شورای اسلامی شهر یزد:

ابلاغ اعتبار شهرداری در سال 1401 به صورت کامل انجام شد

لینک کوتاه

رئیس شورای اسلامی شهر میراث جهانی یزد با اشاره به تصویب و تایید بودجه شورای اسلامی شهر یزد گفت: ابلاغ اعتبار شهرداری در سال 1401 به صورت کامل انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد،عزیزالله سیفی در نشست علنی شورای اسلامی شهر میراث جهانی یزد به سالروز ضربت خوردن حضرت علی(ع) و روز نهج‌البلاغه اشاره کرد و اظهار داشت: بنیاد نهج‌البلاغه سال‌هاست که در یزد شکل گرفته و علاوه بر کارهای پژوهشی و تحقیقی که انجام می‌دهد، ‌جنبه‌های آموزشی ویژه گروه‌های سنی مختلف را هم در نظر داشته است.

وی به در پیش بودن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران نه تنها در جهت دفاع نظامی از انقلاب بلکه در تمام عرصه‌ها حرکت‌های بسیار خوبی در جهت سازندگی و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و دیگر عرصه‌ها انجام داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر میراث جهانی یزد تصریح کرد: هر جایی که در کشور بحران و مشکلی به وجود آید نخستین کسانی که در محل برای رفع بحران حاضر می‌شوند سپاه هستند و این نهاد عامل بسیار مهم و اساسی در حفاظت و حراست و تداوم فعالیت انقلاب اسلامی ایران بوده است.

سیفی خاطرنشان کرد: در این مسیر سپاه و بسیج شهدای بسیاری به اسلام و انقلاب تقدیم کرده و با تمام توان در راستای رفع مشکلات کشور فعالیت کرده است.

وی افزود: پس از تصویب بودجه 1401 ابلاغ اعتباری به ویژه اعتبارات عمرانی از سوی شهرداری به صورت کامل انجام شد و شاید برای نخستین مرتبه است که این ابلاغ به صورت کامل در ابتدای سال انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر میراث جهانی یزد افزود: با توجه به همین موضوع از شهرداری می‌خواهیم که پروژه‌های عمرانی را از همین الان شروع کند و زمان را از دست ندهیم.

سیفی بیان کرد: نیمه دوم سال گذشته پروژه‌های نیمه تمام بسیاری به بهره‌برداری رسید و درخواست و انتظار ما این است که این رویکرد با قدرت و قوت امسال هم ادامه پیدا کند.

وی بیان کرد: علاوه بر پروژه‌های نیمه تمام،‌شورای شهر انتظار دارد که هر سال یک پروژه بزرگ انجام شود و برای سال 1401 تصویب و تامین اعتبار پروژه زیرگذر شهدای محمود آباد انجام شده و در سال‌های بعد هم پروژه‌های بزرگ دیگری اجرا می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *