حادثه کارگری در آستانه هفته کارگر؛

یک کشته در تصادف تریلی با اتوبوس کارگران معدن چادرملو

لینک کوتاه

حادثه برخورد یک دستگاه تریلی با اتوبوس سرویس کارگران معدن چادرملو یزد، در شهرستان بهاباد ۱۹ نفر مصدوم به جای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد، احمد دهقان، رئیس سازمان اورژانس یزد اظهار داشت: این سانحه رانندگی ساعت ۱۹ و ۴۹ دقیقه امروز ۳۰ فروردین به اورژانس پیش بیمارستانی اعلام شد.

وی با بیان اینکه ۱۰ کد امدادی به محل حادثه اعزام شدند افزود: ۴ کد اورژانس شهرستان بهاباد، یک کد از اورژانس شهرستان بافق، ۲ کد اورژانس معدن چادرملو، ۲ کد اورژانس گندله سازی و یک کد اورژانس معدن کیمیا داران به محل حادثه برای کمک به مصدومان اعزام شدند.

دهقان افزود: در این حادثه ۱۹ نفر دچار مصدومیت شدند که از این تعداد ۵ مصدوم بدحال و سایر مصدومان دارای وضعیت پایدار و آسیب جزیی هستند.

وی ادامه داد: تعداد افراد داخل اتوبوس با راننده ۲۰ نفر بودند که متاسفانه راننده اتوبوس در صحنه حادثه و قبل از رسیدن نیروهای امدادی فوت شد.

رئیس سازمان اورژانس یزد از انتقال ۵ مصدوم پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان خبر داد و عنوان کرد: تعداد  ۱۴ مصدوم نیز با آسیب سطحی مواجه بودند که با حضور کدهای امدادی که در محل حادثه هستند درمان سرپایی در محل می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *