قدردانی از خدمات خالصانه امدادگران هلال احمر اشکذر

لینک کوتاه

در سایه همدلی و وحدت از خدمات اعضا جوانان ، داوطلبان و امدادگران هلال احمر شهرستان اشکذر در طرح های نوروزی 1401 با حضور جمعی از مسئولین استان و شهرستان تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد به نقل از اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ در ضیافت افطاری جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر که با هدف تجلیل و قدردانی از خدمات بی وقفه امدادگران؛ اعضای جوان؛ داوطلبان و پزشکان و پرسنل ساعی این جمعیت انجام شد؛ ۶۰ نفر از امدادگران و اعضای فعال مهر تائید به حضور خود در راستای ارتقای جایگاه این شهرستان زدند.
حجت الاسلام و المسلمین شعشعی نماینده محترم ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان یزد؛ ضمن تقدیر و تشکر از این اقدام اثر بخش؛ به نقش آموزشهای امدادی؛ اثر بخشی آن در نجات جان انسانها و تقویت روحیه داوطلبی با نگاه به خودسازی و انسان دوستی اشاراتی داشتند. ایشان به نقش و جایگاه هلال احمر در جامعه و اعتماد مکتسبه در بین عموم را ارزشی والا دانستند و بر تقویت آن تاکید داشتند.
دکتر غنی زاده رئیس حراست و مشاور مدیر عامل استان در این مراسم، ضمن قدردانی از فعالیتهای جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر؛ هماهنگی؛ برنامه ریزی و حرکت بر محور دانش و مهارت را لازمه حرکتهای جهادی در امداد و نجات و خدمات داوطلبانه دانستند.
در ابتدای مراسم سید کاظم بزاززاده رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر با ارائه گزارشی از مجموعه فعالیتهای انجام شده در سال ۱۴۰۰ و ارتقای فعالیتهای این شعبه؛ با همکاری پرسنل؛ شورای اجرایی و امدادگران و داوطلبان ؛ از ارائه بسته های ترکیبی فعالیتهای عمومی و تخصصی با هدف جذب؛ توانمندسازی و مهارت آموزی با نقش پذیری متعهدانه اعضا خبر داد.
در ادامه این مراسم از کلیه امداد گران حاضر در پست امداد و نجات نوروزی؛ داوطلبان فعال در طرح توانمند سازی محلات ( محلات پر خطر) ؛ تعدادی از اعضای تیم واکنش سریع ؛ پرسنل با اهدای لوح تقدیر و بن خرید کالا تقدیر شد.
شایان ذکر است از برندگان مسابقه امدادی نبض حیات با حمایت مالی کارخانه کاشی ایلیا سرام نگین و همچنین از خدمات ۳۵ ساله جناب آقای کریمی که به درجه بازنشستگی نائل شدند با اهدای تابلو و هدایای ویژه تقدیر بعمل آمد.
این ضیافت با همکاری داوطلبانه یکی از اساتید و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در تالار فرهنگیان یزد برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *