رئیس مجمع نمایندگان استان یزد

طرح رتبه بندی معلمان تصویب شد

لینک کوتاه

محمدرضا صباغیان گفت: طرح رتبه بندی معلمان که با ایراد‌هایی از سوی شورای نگهبان مواجه شده بود، امروز در صحن مجلس مطرح شد و مجددا مورد تصویب نمایندگان قرار گرفت.

محمدرضا صباغیان گفت ایراد‌های این طرح رفع شده و امیدواریم در شورای نگهبان با مشکل مواجه نشده و برای ابلاغ به دولت ارسال شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد درباره ایراد‌های گرفته شده درباره طرح رتبه بندی معلمان تصریح کرد: مهمترین ایراد به فوق العاده‌های معلمان در احکام کارگزینی برمی گشت که تقریبا برای همه به صورت یکسان ۸۰ درصد بود.

صباغیان ادامه داد: بر اساس مصوبه کنونی مجلس، فوق العاده دانشیار معلم ۷۵ درصد، استادیار ۶۵ درصد، مربی معلم ۵۵ درصد و استاد معلم ۹۵ درصد شده است. همچنین اعضای هیئت ممیزه شهرستان، استان و کشور هم انتخاب و رفع ایراد شد.

وی اظهار داشت: نظر ما همچنان بر رتبه بندی قبلی است که البته شورای نگهبان بر آن ایراد وارد کرد و اگر این ایراد‌های رفع نمی‌شد، اصل کار نیمه تمام باقی می‌ماند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

لینک منابع استفاده شده:

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *