اجرای بدون وقفه شورای اسلامی شهر یزد برای پروژه های عمرانی شهرداری در سال جاری

لینک کوتاه

عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه شورای ششم در شش ماهه دوم سال 1400 پروژه های عمرانی نیمه تمام را در اولویت قرار داد و بخش قابل توجهی از آن در کمتر از شش ماه به پایان رسید گفت: این نگاه و همت برای اجرای پروژه های عمرانی جدید نیز در سال 1401 مد نظر شورای ششم است.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد،عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه شورای ششم در شش ماهه دوم سال 1400 پروژه های عمرانی نیمه تمام را در اولویت قرار داد و بخش قابل توجهی از آن در کمتر از شش ماه به پایان رسید گفت: این نگاه و همت برای اجرای پروژه های عمرانی جدید نیز در سال 1401 مد نظر شورای ششم است.

محمد مهدی نیکونژاد افزود: از مجموعه دو هزار و 227 میلیاردی بودجه ای که برای شهرداری یزد در نظر گرفته شد 33% از این اعتبار برای امورات جاری اختصاص داده شده و مابقی به پروژه های عمرانی اختصاص داده ایم و همین موضوع نشان می دهد که اجرای پروژه های عمرانی در اولویت شورای ششم قراردارد و بر این باورهستیم که باید توان خود را مضاعف کنیم تا با بالا بردن سطح خدمات برای استفاده عموم مردم و شهروندان، شاهد رضایت مندی آنها از خدمات ارائه شده باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: در سال 1401 اجرای دو پروژه زیرگذر در سطح شهر در دستور کار قرار دارد و مطالعات زیادی هم در این زمینه صورت گرفته و از نظرات مشاورین و کارشناسان مختلفی هم استفاده شده که یکی از این پروژه ها در ورودی شهر یزد از سمت بلوار جمهوری در تقاطع شهدای محمود آباد در دستور کاراست و دیگری دررینگ اصلی شهرو در میدان صاحب الزمان در نظر گرفته شده که به زیر گذر تبدیل خواهد شد و تمام تلاش ما در جهت روان سازی ترافیک، ایمنی تقاطع ها و ایجاد رفاه و آسایش برای شهروندان است.

او با اشاره به اینکه موارد دیگری از جمله مناسب سازی معابربرای معلولین عزیز هم در شورای ششم به جد دنبال می شود گفت: بحث مناسب سازی معابر و پیاده روها در هسته مرکزی شهربه منظوراستفاده معلولین عزیز ازفضاها وامکانات شهر و همچنین احیای بافت فرسوده، کفسازی و بدنه سازی مخصوصا در بافت تاریخی شهر را در دستور کار قرار دادیم.

عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد افزود: یکی از اولویت های دیگری که در مبحث ترافیکی در نظر گرفته ایم اصلاح میادن، تقاطع ها، معابر و پیاده روهای سطح شهرباتوجه به حادثه خیز بودن آن است که متاسفانه در برخی از این موارد شاهد حوادث و تصادفات زیادی بودیم.

وی با اشاره به اینکه در کمیسیون عمران به حوزه سیما و منظر شهر هم توجه ویژه شده گفت: به همین منظورحذف برخی از المان ها و نصب المان های جدید در دستور کار قرار گرفت که در ایام نوروز با توحه به فضا سازی هایی که شده بود مورد رضایت شهروندان هم قرار گرفت که این مورد در طول سال هم بایدادامه داشته باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *