31 مدرسه روستائی در بهاباد یزد گازدارشد

لینک کوتاه

در مراسمی روز دوشنبه با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان بهاباد بهره برداری از 31 طرح گازکشی مدارس روستائی این شهرستان بااعتباری بالغ بر 8 میلیارد و پانصد میلیون ریال با مشارکت بنیاد علوی واداره کل نوسازی مدارس استان یزد به صورت همزمان در بخش آسفیچ آغازشد .

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد،در مراسم افتتاح این پروژه مدیرآموزش وپرورش بهاباد درسخنانی ضمن تشکر ازمشارکت بنیاد علوی در اجرای این طرح افزود:به فضل الهی مفتخریم اعلام کنیم که با اتمام عملیات گازکشی مدارس شهری وروستائی تمامی مدارس شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.
حسن رزاقی با بیان اینکه یکی از دغدغه های مدیران مدارس درفصل سرما وسایل گرمایشی برای دانش آموزان میباشد افزود: ما امیدواریم هیچ مدرسه ای در شهرستان مشکل وسایل گرمایشی نداشته باشد و دانش آموزان مدارس بتوانند با خیالی آسوده دانش وعلم خودرابیاموزند .
دراین مراسم کلنگ ساخت یک باب آموزشگاه 12 کلاسه دربهاباد آغازشد که برای ساخت آموزشگاه شهید زینلی 109 میلیارد ریال هزینه شده است که این آموزشگاه با زیر بنای یک هزار و 700 متر مربع در دو طبقه احداث خواهد شد .
وهمچنین برای تکمیل وتجهیز آموزشگاه خیری شهید دهقان در روستای کریم آباد با زیر بنای 650 متر مربع مبلغ 65 میلیارد ریال هزینه خواهد شد .

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *