تقدیر فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی از معاون امور زیربنایی شهرداری یزد

لینک کوتاه

سرتیپ دوم علی حدادی سامانی فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی اصفهان از محمد علی سلمانی ندوشن معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد به نقل از روابط عمومی معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد طی مراسمی به پاس همکاری و حمایت های بی دریغ معاون شهردار شهر میراث جهانی یزد، تقدیرنامه امیر سرتیپ دوم «علی حدادی سامانی» فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی توسط سرهنگ «محمد دشت آبادی» فرمانده گروه پدافند هوایی آجا مستقر در استان یزد همراه با تندیسی به محمد علی سلمانی ندوشن معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد اعطا شد.

محمد علی سلمانی ندوشن با اشاره به نقش موثر پدافند هوایی بر استحکام قدرت ملی نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: برای تداوم عزت ملی و اقتدار بین المللی، نیاز به آمادگی همه جانبه در عرصه های علم، کار، صنعت، مدیریت و سیاست است و در نوک پیکان دفاع ملی، در عرصه های رزم نظامی نیاز به نیروهای مسلح آماده ای است که دارای استحکام درونی، مهارت های گوناگون، توانایی علمی، عزم و اراده جدی باشند.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد تصریح کرد: کلیه نیروهای حاضر در پدافند هوایی اسطوره هایی هستند که به فعالیت شبانه روزی، امنیت آسمان ایران را به تضمین می کنن

فرمانده گروه پدافند هوایی آجا مستقر در استان یزد در مراسم اعطای لوح تقدیر به معاون شهردار یزد  گفت: با توجه به تغییر دکترین دفاعی کشور و مستقر شدن بخشی از پدافند هوایی ارتش در استان یزد، این امر نیازمند فراهم سازی زیر ساخت هایی بود که با همکاری و زحمات بی دریغ شهرداری یزد انجام شد.

سرهنگ دشت آبادی همچنین از امین خبیری رئیس سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری و پرسنل زحمت کش این سازمان که بصورت شبانه روز خدمات ویژه ای به گروه پدافند هوایی آجا مستقر در استان یزد ارائه دادند تقدیر و تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *