چراغ های LED جایگزین چراغ های پرمصرف معابر شهر یزد می شود

لینک کوتاه

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد از جایگزینی چراغ های LED به جای چراغ های پرمصرف معابر یزد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد،محسن ابوترابی در نشست کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد گفت: در تمام امور ما باید بر اساس قانون حرکت کنیم و مرتبط با اموری که در قانون مقرر شده فعالیت داشته باشیم.

او با اشاره به اینکه اصناف نقش مهمی در پیشرفت و توسعه هر منطقه و شهری دارند گفت: بسیاری از امور و مسائل با تعامل به راحتی برطرف می شود و شورای اسلامی شهر و شهرداری هم تمام تلاششان بر این است که تعامل هرچه بیشتری با بخش های مختلف داشته باشیم.

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: اتاق اصناف همیشه بالاترین تعامل و همکاری را با سازمان‌ها داشتند و در این زمینه هم اقدامات خوبی صورت گرفته است.

ابوترابی به برگزاری بازارچه ها اشاره کرد و گفت: بازارچه های خیریه و بازارچه های صنایع دستی که به مناسبت های مختلف در سطح شهر برگزار می شود موضوع بسیار مهمی است که باید مورد توجه باشد.

او خاطرنشان ساخت: ما باید در این حوزه تمام تلاشمان را داشته باشیم که بازارچه ها با بهترین نتیجه و کیفیت مناسب برگزار شود و زمینه بهبود وضعیت مشاغل خانگی و صنایع کوچک فراهم شود.

ابوترابی در بخش دیگری از سخنان خود به طرح تغییر چراغ های معابر یزد اشاره کرد و اذعان داشت: یزد به عنوان پایلوت تمام چراغ هایی که هم مصرف بسیار زیادی دارد و هم چشم را در شب آزار می دهد از سوی وزیر نیرو معرفی شده است.

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد اضافه کرد: تمام مبلغی که برای تعویض تمام چراغ ها نیاز است 500 میلیارد تومان است و با این کار علاوه بر اینکه مصرف بسیار کمتر برق را شاهد خواهیم بود،‌ روشنایی بیشتری هم در معابر ایجاد می شود.

ابوترابی با تاکید بر اینکه برنامه بر این است که در طول سال تمام یزد این کار انجام شود گفت: این اقدام بسیار خوب است و شهرداری هم خیلی خوب در این زمینه وارد شده است.

او افزود: شهرداری هر گونه حمایتی که می تواند در این زمینه داشته باشد را باید پیگیری کند و در هر بخشی که مشکل یا مانعی وجود دارد باید کار شروع شود تا این طرح با موفقیت انجام شود.

او در بخش دیگری با اشاره به اینکه شهرداری دو دستگاه ون برای جابجایی و حمل و نقل معلولین جسمی حرکتی شدید در نظر گرفته عنوان کرد» افرادی که واجد شرایط در این حوزه هستند می توانند از این خدمات استفاده کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *