آموزش،‌ تولید و عرضه صنایع دستی به صورت جداگانه و تخصصی پیگیری شود

لینک کوتاه

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه بسیاری از فعالان صنایع دستی در فروش و بازاریابی مشکل دارند گفت:‌ آموزش،‌ تولید و عرضه صنایع دستی به صورت جداگانه و تخصصی پیگیری شود.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد،حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدناصر حیدری در نشست کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد گفت: متاسفانه همه تخصص های بخش صنایع دستی شامل آموزش،‌ تولید و عرصه دست یک گروه قرار گرفته است در حالی که هر یک از این عرصه ها یک تخصص جداگانه به حساب می آید.

او با تاکید بر اینکه در ارتباط با مشاغل خانگی هم این اشتباه صورت گرفته اذعان داشت: آن کسی که در حوزه تولید تخصص دارد لزوما هنر آموزش یا عرضه را ندارد و به همین دلیل هم در مرحله آخر کار خود با مشکل مواجه می شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه ما نیاز به یک شبکه در این عرصه داریم خاطرنشان ساخت: هنر ما این است که هر کدام یک از این بخش ها را در حوزه اختصاصی خود به صورت ویژه وارد کنیم.

حیدری گفت: هر کسی که در این حوزه متولی است باید پای کار بیاید و به صورت تخصصی این موارد را در حوزه اختصاصی خود پیگیری کنیم.

او با اشاره به اینکه این شبکه به صورت ویژه نیاز به ترمیم دارد و با آسیب شناسی دقیق نقاط ضعف در هر حوزه را باید برطرف کرد خاطرنشان ساخت: نکته بعدی در ارتباط با حمایت هایی است که بخش های مختلف می توانند انجام دهند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد بیان داشت: نهادها و دستگاه های مختلف از جمله شهرداری و شورای شهر،‌ صدا و سیما،‌میراث و بخش های دیگر ظرفیت هایی دارند که می توانند در حوزه تبلیغات صنایع دستی مورد استفاده قرار گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *