بازدید سرپرست بهزیستی استان یزد از مجموعه فرهنگی تفریحی باغ وطنی میبد

لینک کوتاه

سرپرست بهزیستی استان یزد از مجموعه فرهنگی تفریحی باغ وطنی ویژه جامعه ی هدف بهزیستی در شهرستان میبد بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد،«رضا ابهت» سرپرست بهزیستی استان در این بازدید قول مساعد جهت اختصاص بودجه برای تکمیل این مجموعه فرهنگی تفریحی در سال جاری  داد و گفت: یکی از نیاز های مهم جامعه هدف بهزیستی به ویژه معلولین برنامه های تفریحی و فرهنگی است که در شهرستان میبد با همّت خیّرین، این مجموعه در باغ وطنی مختصّ جامعه ی هدف راه اندازی شده است.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این مجموعه افزود: با اعمال راهکارهای مناسب سازی  به روز  این باغ  می تواند مکانی تفریحی و فرهنگی برای تمام معلولین و مددجویان تحت پوشش استان باشد .
مجموعه ی فرهنگی تفریحی باغ وطنی توسط مرحوم کاظم وطنی از خیّرین میبد در زمینی به مساحت 4600 متر مربع سال 91 به عنوان فضایی برای برگزاری برنامه‌های اردویی و تفریحی مددجویان بهزیستی و خانواده‌هایشان راه اندازی شده است.
این مجموعه شامل دو سوئیت به مساحت ۲۰۰ متر مربّع و چندین آلاچیق است که با هزینه ی خیّری خانواده فلاح در باغ احداث شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *