عوارض تجاری درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های خصوصی تایید شد

لینک کوتاه

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به مصوبات ارجاع شده شورای شهر به شورای حل اختلاف استان گفت: ‌عوارض تجاری درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های خصوصی به تایید رسید.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد،عزیزالله سیفی در پنجاه و هشتمین نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به سالروز وفات حضرت خدیجه(س) اظهار داشت: آن حضرت را ام المومنین نامیده‌اند و نخستین بانویی است که به نبی مکرم اسلام ایمان آورد و تمام زندگی خود را وقف آن حضرت و دین اسلام کرد.

وی با اشاره به اینکه حضرت خدیجه(س) بهترین الگو برای جامعه به ویژه بانوان است گفت: آن حضرت در بحث ولایت‌مداری الگویی بسیار خوب و نمونه‌ای بزرگ بودند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد به چهلمین روز درگذشت مرحوم غلامحسین دشتی رئیس فقید شورای اسلامی شهر یزد اشاره کرد و گفت: جای ایشان خیلی در تمام مباحث خالی است و به مناسبت چهلمین روز درگذشت ایشان،‌ از سوی شورای شهر و شهرداری یزد مراسمی در امامزاده جعفر(ع) و از ساعت 9 برگزار می‌شود.

سیفی خاطرنشان کرد: علاوه بر این مراسم،‌ پنجشنبه و جمعه شب هم در مسجد صاحب الزمان(ع) شهر حمیدیا برگزار می‌شود و مراسم‌های دیگری هم در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی به حضور مرحوم دشتی در برنامه‌های هیئت سوارکاری اشاره کرد و گفت: عصر جمعه این هفته مسابقات سوارکاری و کورس بهاره این هفته به یاد رئیس فقید شورای اسلامی شهر یزد در محل پیست سوارکاری یزد برگزار می‌شود.

وی در ارتباط با مصوبات شورا که توسط هیئت تطبیق به شورای حل اختلاف استان ارجاع داده شده بود گفت: عوارض تجاری درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های خصوصی به تایید شورای حل اختلاف رسید و دو مورد از ردیف‌های در نظر گرفته شده مورد اعتراض شورای حل اختلاف قرار گرفت و از آنجا که اعضای شورا بر مصوبه خود تاکید داشتند،‌ به کمیسیون حقوقی شورا ارجاع دادیم تا نتیجه بررسی به صحن ارائه شود و در صورتی که همچنان اعضای شورا تاکید داشتند از طریق وزارت کشور این موضوع را دنبال کردیم.

رئیس شورای شهر یزد در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: الگوی نما برای خیلی از معابر در سطح شهر یزد تدوین شده ولی هنوز به صورت کامل طرح خاص مناطق تدوین نشده و در صورتی که این اقدام انجام شود،‌ بسیاری از مشکلات رفع می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *